Reklama

Strach zajrzeć do lodówki. Gdzie wkrótce trafi sztuczna inteligencja i boty

Algorytmy sztucznej inteligencji mają być „wszywane” we wszystko i wszędzie – zarówno w sprzęt, jak i oprogramowanie. – Ta rewolucja już ruszyła. Nadeszła era AI Everywhere – przekonują analitycy IDC.

Publikacja: 27.03.2024 21:15

Teraz boty będą nawet w zegarkach. Eksperci podkreślają, że AI opanuje każdy aspekt naszego życia

Teraz boty będą nawet w zegarkach. Eksperci podkreślają, że AI opanuje każdy aspekt naszego życia

Foto: AdobeStock

Sztuczna inteligencja w czajniku, pralce, a może na naszym nadgarstku? Taka wizja już staje się rzeczywistością. Jak przewiduje Canalys, w przyszłym roku nawet 20 proc. globalnego rynku wearables (technologie ubieralne) mogą stanowić urządzenia wykorzystujące generatywną AI. – Nie będę jednak zaskoczony, jeśli ten udział będzie większy – mówi Maciej Deka, szef Zepp Health w naszym regionie Europy.

Jego firma pracuje nad tym, by bot „zaszyty” w zegarku to nie była tylko futurystyczna wizja. – Proaktywne wsparcie i swobodna rozmowa między smartwatchem a użytkownikiem w naszym rodzimym języku owszem jest dopiero przyszłością, ale ta przyszłość za sprawą Zepp Health już się zaczęła – przekonuje. I wskazuje, że Zepp Health wprowadził właśnie Zepp OS 3.5 – pierwszy system operacyjny dla inteligentych zegarków Amazfit w pełni zintegrowany z generatywną AI.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Technologie
AI doomerzy ostrzegają: Sztuczna inteligencja nas zniszczy. I podają datę
Technologie
Poważny incydent z chatbotem AI od Elona Muska. „Katastrofa prywatności"
Technologie
„Sowa” dostarczy paczkę. Tak wyglądają drony przyszłości z AI
Technologie
Szef działu AI w Microsoft alarmuje: Ludzkość nie jest na to gotowa
Technologie
Rosyjscy hakerzy wykorzystują AI. Ruszył nowy wyścig zbrojeń
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama