Aktualizacja: 10.05.2025 23:03 Publikacja: 23.05.2024 18:26
Z przekręcaniem nazwiska zetknął się niemal każdy. To upokarzające i szkodliwe
Foto: Adobe Stock
Kampania „Nie jestem literówką”, która rozpoczęła się w Wielkiej Brytanii, to apel do firm technologicznych, aby autokorekta była mniej „skoncentrowana na Zachodzie i białych”. Ponieważ to nazwiska „etniczne” najczęściej są „poprawiane” przez algorytmy.
Osoby, których imiona są zniekształcane przez autokorektę, wzywają do szybszego rozwiązania problemu. - Jestem tym zmęczony – powiedział „Guardianowi” mężczyzna, któremu autokorekta uparcie zmienia imię na „Szatan”.
Dynamiczny rozwój generatywnej sztucznej inteligencji może doprowadzić świat do energetycznego kryzysu. Wykorzys...
Zrozumienie „języka” zwierząt od wieków było jednym z marzeń ludzkości. Dzięki rozwojowi sztucznej inteligencji...
Chiny ostro wzięły się za urzeczywistnianie wizji dominacji na morzach i oceanach, a krokiem w tym kierunku ma b...
Elektryczne samochody nikogo już nie dziwią, pojawiają się pierwsze elektryczne samoloty, ale wielki statek pasa...
To, co dotąd było kulą u nogi rozwoju innowacji w Polsce, ma stać się świetnie działającym trybikiem – taki jest...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas