Reklama

AI zmieni zasady gry w reklamie? Polacy mają pomysł

Polska firma wypuszcza model językowy, który ma zrównać szanse mniejszych przedsiębiorstw oraz korporacji z potężnymi budżetami reklamowymi i zespołami specjalistów.

Publikacja: 24.06.2025 09:26

AI zastąpi agencję reklamową? Twórca FastTony dowodzi, że to możliwe. Dzięki trzem latom pracy i inw

AI zastąpi agencję reklamową? Twórca FastTony dowodzi, że to możliwe. Dzięki trzem latom pracy i inwestycji ponad 10 mln zł opracował zaawansowany system do projektowania kampanii

Foto: AdobeStock

Przedsiębiorstwa, mające znaczące zasoby na promocję swoich produktów i usług, dominują nad mniejszymi rywalami, w efekcie nawet dla średnich firm skuteczny marketing online nie jest dziś czymś oczywistym. Odpowiedzią na ten problem ma być FastTony, polski projekt z autorskim modelem językowym, stworzonym na bazie wiedzy z psychologii behawioralnej.

– Dzięki tej technologii mniejsi przedsiębiorcy mogą korzystać z mechanizmów, którymi dotąd posługiwali się tylko najwięksi – mówi założyciel firmy Daniel Kędzierski.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Technologie
ChatGPT zyskuje rewolucyjne możliwości. Rafał Brzoska wieszczy przełom
Technologie
Kwanty kontra AI. Nadchodzi nowy technologiczny wyścig o przyszłość świata
Technologie
Laureat Nagrody Turinga wieszczy zagładę ludzkości. I to w ciągu dekady
Technologie
AI pokonała właśnie miliony lat ewolucji. To będzie rewolucja w medycynie
Technologie
Amerykańska policja ma bat na przestępców. Tu nie będzie dyskusji
Reklama
Reklama