Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.10.2025 08:50 Publikacja: 24.06.2025 09:26
AI zastąpi agencję reklamową? Twórca FastTony dowodzi, że to możliwe. Dzięki trzem latom pracy i inwestycji ponad 10 mln zł opracował zaawansowany system do projektowania kampanii
Foto: AdobeStock
Przedsiębiorstwa, mające znaczące zasoby na promocję swoich produktów i usług, dominują nad mniejszymi rywalami, w efekcie nawet dla średnich firm skuteczny marketing online nie jest dziś czymś oczywistym. Odpowiedzią na ten problem ma być FastTony, polski projekt z autorskim modelem językowym, stworzonym na bazie wiedzy z psychologii behawioralnej.
– Dzięki tej technologii mniejsi przedsiębiorcy mogą korzystać z mechanizmów, którymi dotąd posługiwali się tylko najwięksi – mówi założyciel firmy Daniel Kędzierski.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
OpenAI wdraża pakiet nowych, imponujących możliwości swojego chatbota, a Google i Elon Musk już szykują mocną od...
Gdy wszyscy zachłysnęli się sztuczną inteligencją, z laboratoriów zaczęła wyłaniać się technologia, która może j...
Prof. Yoshua Bengio, jeden z pionierów sztucznej inteligencji, alarmuje: najnowsze eksperymenty pokazują, że AI...
Naukowcy osiągnęli przełom, wykorzystując sztuczną inteligencję do projektowania syntetycznych białek. Te przewy...
Zrobotyzowane pojazdy, wyposażone w liczne kamery, systemy termowizji i rozpoznawania tablic rejestracyjnych, a...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas