Lidl, drugi co do wielkości sprzedawca detaliczny, rozpoczyna sprzedaż online.
Tego się można było spodziewać. Lidl rozpoczyna sprzedaż internetową produktów i to kolejna odsłona internetowej akcji sieci. Na początek w sklepie online pojawi się wyłącznie oferta produktów niespożywczych.
Firma uruchomiła już wcześniej sklep internetowy z alkoholem, jednak klienci musieli zakupy odbierać osobiście. To efekt rozbieżności interpretacyjnych odnośnie sprzedaży alkoholu przez internet.
CZYTAJ TAKŻE: Polacy chcą grać na emocjach w internecie
Działa też serwis internetowy Lidl Podróże z ofertami turystycznymi.
Decyzji Lidla trudno nie łączyć z obowiązującym od roku zakazem handlu w niedzielę. Sprzedaż online pozwala nawet na prowadzenie dostaw w ten dzień.
Pytanie kiedy na decyzję Lidla odpowie jego główny konkurent czyli Biedronka. Firma od dawna podkreśla że testuje różne modele sprzedaży. Prawdopodobnie jest również gotowa na e-sklep.
CZYTAJ TAKŻE: E-commerce 2019, czyli personalizacja, showroomy i bilety
Lidl rozwija też aplikację mobilną. Korzysta z niej już 250 tys. osób.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.