„Baby Yoda” dla cierpliwych. Dostawa przez internet… w maju

www.hasbropulse.com

Internet oszalał na punkcie postaci „Baby Yoda” z nowego serialu o „Gwiezdnych Wojnach”. Urokliwą maskotkę można już kupić u giganta zabawkarskiego Hasbro.

„Baby Yoda”, czyli jeden z bohaterów serialu Disney+ „The Mandalorian” rozgrywającego się w uniwersum „Gwiezdnych Wojen”, niewątpliwie podbił serca widzów i zyskał gigantyczną popularność w internecie. Powstało już mnóstwo GIF-ów i memów z „Dzieckiem”, bo tak nazywa się ta postać w serialu, i wielu fanów błagało wręcz o możliwość dostania maskotki z ulubionym bohaterem, żartując, że są gotowi sprzedać za nią nerkę.

CZYTAJ TAKŻE: Disney przyznaje, że jego stare filmy zawierają rasistowskie treści

Jeden z największych producentów zabawek na świecie, amerykański koncern Hasbro, postanowił odpowiedzieć na to życzenie internautów i wprowadził już do swojego sklepu internetowego zabawki przedstawiające „Baby Yodę”. Ceny produktów są przystępne, bo wahają się między 9,99 dol. a 24,99 dol. Problem jednak w tym, że klienci mogą na razie złożyć tylko zamówienie w przedsprzedaży, a zabawki dostaną najwcześniej w… maju 2020 roku.

Dlaczego? Ponieważ zabawki zostały dopiero co zaprojektowane (a serial zadebiutował na Disney+ zaledwie miesiąc temu, 12 listopada) i zanim trafią do sklepów i rąk klientów musi minąć co najmniej 9 miesięcy – w tym czasie towary muszą uzyskać odpowiednie licencje, a także zostać wyprodukowane i przywiezione do magazynów i sklepów, zwykle z fabryk w Chinach. Na to, że ktoś otrzyma maskotkę z „Baby Yodą” w tym roku pod choinkę, nie ma więc co liczyć.

To nie przeszkadza fanom „Dziecka” zamawiać już masowo zabawki z dostępnych źródeł. Oprócz Hasbro można je kupić również w przedsprzedaży na Amazonie (za 24,99 dol.), natomiast w sklepie internetowym Disneya widnieje informacja o tym, że produkty będą dostępne od 1 kwietnia 2020 roku.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Sztuczna inteligencja wymyśla nowe zaskakujące smaki

Koncern McCormick z pomocą inżynierów IBM stworzył sztuczną inteligencję, która pomaga tworzyć nowe mieszanki ...

Narkofon Escobara zabójcą Samsunga

Rodzina Escobarów znowu miesza na rynku smartfonów. Plany mają ambitne. Może nawet zbyt ambitne. ...

Bezobsługowe sklepy stają się hitem w czasie Covid-19

Dzięki nowoczesnej technologii wioski i małe miasteczka znów mogą mieć własne sklepy. Szwedzki Lifvs ...

Technospecjały

Co dzień kolejne elektroniczne gadżety – od pięknych i użytecznych po dziwaczne i mało ...

Najbogatszy Azjata tworzy spożywczego Ubera. Cios w Amazona

Hinduski miliarder Mukesh Ambani najpierw zdetronizował Jacka Ma, właściciela Alibaby na pozycji najbogatszego Azjaty, ...

Świetne wyniki Google i Amazona. W Apple zawiodły iPhone`y

Największe amerykańskie spółki technologiczne wypracowały lepsze przychody w okresie lipiec-wrzesień. Mimo tego, ich notowania ...