Niemka wygrała z polskim e-sklepem. Zwrot mimo pomyłki w adresie

Adobe Stock

Mała pomyłka w adresowaniu przesyłki doprowadziła do bólu głowy niemiecką klientkę polskiego sklepu internetowego. Sprawa wyglądała dość typowo. Kobieta kupiła chustę do noszenia dziecka, którą postanowiła zwrócić.

Miała na to 14 dni od momentu poinformowania firmy o swojej decyzji. Paczkę wysłała, ale kurier nie mógł znaleźć odbiorcy – adres nie został uzupełniony o dopisek „lokal zewnętrzny”. Chusta nie została dostarczona w wyznaczonym terminie. Klientka chciała ponownie odesłać towar, sklep jednak odmówił twierdząc, że jest po terminie.

Konsumentka zgłosiła się po pomoc do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Niemczech, które przekazało sprawę do polskiego centrum. ECK w kontakcie ze sprzedawcą zwróciło uwagę, że co prawda towar nie trafił do niego, ale klientka podjęła stosowne działanie, a niedostarczenie rzeczy nie wynikało z jej intencji.

Przedsiębiorca przyjął argumentacje ECK Polska, konsumentka odesłała chustę i otrzymała zwrot pieniędzy.

Jagoda Kuraś

Mogą Ci się również spodobać

Elastyczne smartfony czekają w kolejce. Samsung ma kolejny pomysł

Samsung swoim telefonem ze zginanym ekranem Galaxy Fold rozpoczął wyścig producentów w tej  nowej ...

Potężna inwestycja Alibaby. Rzuca wyzwanie Amazonowi i Google

Chińczycy przeznaczą górę pieniędzy na rozwój technologi AI. Alibaba, koncern stworzony przez Jacka Ma, ...

Obfity zysk PlayWay na symulatorach

Wydawca gier wypracował w trzecim kwartale zysk ponaddwukrotnie wyższy niż spodziewali się analitycy. Akcje ...

Tomasz Pawlikowski i Piotr Piętka: E-commerce motorem biznesu

Pojęcie reklama jest już mocno przestarzałe. Zajmujemy się transformacją biznesową – mówią Tomasz Pawlikowski ...

Sąd w Nepalu zakazał gry online, bo „ma zły wpływ na dzieci”

Sąd Najwyższy w Katmandu wydał tymczasowy zakaz wprowadzenia na krajowy rynek gry online o ...