Niemka wygrała z polskim e-sklepem. Zwrot mimo pomyłki w adresie

Adobe Stock

Mała pomyłka w adresowaniu przesyłki doprowadziła do bólu głowy niemiecką klientkę polskiego sklepu internetowego. Sprawa wyglądała dość typowo. Kobieta kupiła chustę do noszenia dziecka, którą postanowiła zwrócić.

Miała na to 14 dni od momentu poinformowania firmy o swojej decyzji. Paczkę wysłała, ale kurier nie mógł znaleźć odbiorcy – adres nie został uzupełniony o dopisek „lokal zewnętrzny”. Chusta nie została dostarczona w wyznaczonym terminie. Klientka chciała ponownie odesłać towar, sklep jednak odmówił twierdząc, że jest po terminie.

Konsumentka zgłosiła się po pomoc do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Niemczech, które przekazało sprawę do polskiego centrum. ECK w kontakcie ze sprzedawcą zwróciło uwagę, że co prawda towar nie trafił do niego, ale klientka podjęła stosowne działanie, a niedostarczenie rzeczy nie wynikało z jej intencji.

Przedsiębiorca przyjął argumentacje ECK Polska, konsumentka odesłała chustę i otrzymała zwrot pieniędzy.

Jagoda Kuraś

Mogą Ci się również spodobać

Nie uwierzysz, kto może szpiegować klientów hotelu

Japoński hotel HIS Group zasłynął tym, że gości witał cyfrowy asystent Tapia. Gadżet zamiast ...

Wyjątkowo perfidny sposób hakerów. Tego się nikt nie spodziewał

Badacze z firmy Kaspersky zaobserwowali, że cyberprzestępcy wykorzystują rosnące zainteresowanie grami wideo, rozprzestrzeniając szkodliwe ...

Oglądając Netflixa trujesz środowisko. I to jak

Serwis branżowy SaveonEnergy, specjalizujący się w tematyce energetyki i ekologii, zbadał jak strumieniowanie filmów ...

Harley-Davidson z pedałami. Czy fanów marki to nie oburzy?

Rynek tzw. elektromobilności miejskiej ma ogromny potencjał – różnego rodzaju skutery i e-rowery podbijają ...

Rusza sprzedaż samsungów ze składanym ekranem. Kiedy odpowie Huawei?

Samsung usiłuje nadgonić stracone miesiące, wprowadzając od piątku na rynek aparat ze składanym ekranem, ...

Rezerwacje podróży nowej generacji

Kupując przez wielkie portale rezerwacyjne, można oszczędzić nawet połowę kosztów. Hotelarze zyskują dzięki nim ...