Niemka wygrała z polskim e-sklepem. Zwrot mimo pomyłki w adresie

Adobe Stock

Mała pomyłka w adresowaniu przesyłki doprowadziła do bólu głowy niemiecką klientkę polskiego sklepu internetowego. Sprawa wyglądała dość typowo. Kobieta kupiła chustę do noszenia dziecka, którą postanowiła zwrócić.

Miała na to 14 dni od momentu poinformowania firmy o swojej decyzji. Paczkę wysłała, ale kurier nie mógł znaleźć odbiorcy – adres nie został uzupełniony o dopisek „lokal zewnętrzny”. Chusta nie została dostarczona w wyznaczonym terminie. Klientka chciała ponownie odesłać towar, sklep jednak odmówił twierdząc, że jest po terminie.

Konsumentka zgłosiła się po pomoc do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Niemczech, które przekazało sprawę do polskiego centrum. ECK w kontakcie ze sprzedawcą zwróciło uwagę, że co prawda towar nie trafił do niego, ale klientka podjęła stosowne działanie, a niedostarczenie rzeczy nie wynikało z jej intencji.

Przedsiębiorca przyjął argumentacje ECK Polska, konsumentka odesłała chustę i otrzymała zwrot pieniędzy.

Jagoda Kuraś

Mogą Ci się również spodobać

Premiera nowej konsoli Sony. Jest wabik, ale gry podrożeją

19 listopada na polskim rynku zadebiutuje PlayStation 5. W środę w nocy japoński koncern ...

Polskie projekty kosmiczne dostaną zastrzyk pieniędzy

NCBiR ogłosił start programu sektorowego pod nazwą „Szybka Ścieżka Kosmiczna”. Szybka Ścieżka dedykowana będzie ...

Wszyscy pracownicy Amazona przejdą test na Covid-19

Jeff Bezos, szef Amazona, chce poddać wszystkich pracowników koncernu testom na Covid-19. Najbogatszy czlowiek ...

Producent Call of Duty walczy z rasizmem. Dołączają inne potęgi gier

W Call of Duty: Modern Warfare ekrany ładowania zastąpione zostały komunikatem o Black Lives ...

Centra usług rosną w Polsce jak na drożdżach

Już 307 tys. osób pracowało w I kwartale br. w nowoczesnych usługach dla biznesu. ...

Fałszywe aplikacje do kradzieży na Google Play

Google usunęło ze swojego sklepu aplikacje do kradzieży kryptowaluty. Zdążyło ją pobrać kilka tysięcy ...