Founders.pl – tak nazywa się platforma internetowa, która właśnie zadebiutowała nad Wisłą. To zamknięta sieć społecznościowa adresowana dla ludzi biznesu, skupiać ma tzw. founderów, przedsiębiorców, menedżerów, inwestorów i startupowców.
Jak podkreślają twórcy serwisu rozwiązanie to ma stanowić antidotum na chaos panujący we współczesnych mediach społecznościowych. – Te są zasypane płytkimi, bezwartościowymi i autopromocyjnymi treściami – wskazuje Bartosz Ferenc, jeden z założycieli Founders.pl.
Z założenia nowa, polska sieć społecznościowa ma być elitarna – dostęp do niej jest płatny (wykup pakietu kosztuje niecałe 40 zł). Użytkownicy w ramach abonamentu otrzymują dostęp do funkcji networkingowych, szkoleń i webinarów. – Founders.pl nie tylko umożliwia kontakt z innymi użytkownikami i dzielenie się wartościowymi informacjami, lecz również podnoszenie i zdobywanie kompetencji. To znacząco wykracza poza klasyczną definicję mediów społecznościowych – zaznacza Ferenc.
CZYTAJ TAKŻE: Elitarna aplikacja Clubhouse hitem. To zasługa Elona Muska
Wyróżnikiem dla tej platformy jest fakt, że odbywające się tam dyskusje są moderowane i podzielone na kanały tematyczne. – Idziemy w jakość, nie ilość, dlatego nie można porówynywać nas np. do LinkedIn – zastrzega Michał Bąk, prezes Fouders.pl.
Na razie społeczność serwisu liczy sobie ponad 200 użytkowników. Dysponuje on listą weryfikowanych ekspertów biznesowych, z którymi można nawiązać relację, przedyskutować wyzwania przed jakimi stoi organizacja lub poprosić o pomoc w rozwiązaniu problemu. – Founders.pl powstał na bazie naszych wieloletnich doświadczeń i obserwacji. Chcieliśmy zaoferować kompaktową i spójną przestrzeń, która będzie precyzyjną odpowiedzią na potrzeby sprofilowanej grupy odbiorców. W dużej mierze koncentrujemy się na młodych przedsiębiorcach, którzy często mają ciekawe pomysły, ale potrzebują wsparcia i mentoringu, żeby właściwie wystartować lub odpowiednio skalować swój biznes – komentuje Michał Bąk.
Jak dodaje, podpisana już została pierwsza umowa współpracy pomiędzy użytkownikami Founders.pl, którzy poznali się dzięki serwisowi.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.