W najbliższych tygodniach Woodpecker.co chce przeprowadzić publiczną ofertę akcji o wartości do 2,5 mln euro, a na przełomie II i III kwartału zadebiutować na warszawskiej giełdzie. Na początek na celowniku ma NewConnect, ale na przełomie 2022 i 2023 r. zamierza się przenieść na główny parkiet.
Plany technologicznego startupu z Wrocławia robią wrażenie, ale nie może być inaczej, bo jego innowacyjny biznes rośnie niezwykle dynamicznie. Firma opracowała inteligentnego asystenta sprzedaży, który ułatwia pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji poprzez automatyzację czasochłonnych procesów związanych z komunikacją biznesową.
Globalne marki sięgają po polski produkt
– Stworzyliśmy innowacyjne narzędzie o globalnym zasięgu. Prawie połowa naszych klientów pochodzi z USA. Dynamicznie zwiększamy skalę działalności i już jesteśmy spółką rentowną – mówi Mateusz Tarczyński, prezes Woodpecker. I dodaje, że z oprogramowania spółki w modelu SaaS korzysta ponad 3 tys. firm w 70 krajach.
CZYTAJ TAKŻE: Era cyfrowych asystentów. Jak oswoić bota
Aplikacja „smart” działa jak pełnoetatowy asystent sprzedaży: pomaga zarządzać procesami, wysyła spersonalizowane wiadomości sprawiające wrażenie pisanych osobiście, a także przypomina o kontakcie. Inteligentne algorytmy wykrywają odpowiedzi i oceniają, czy dana osoba jest zainteresowana ofertą, a w efekcie czy należy przerwać, czy kontynuować komunikację. Twórcy aplikacji szacują, że pozwala ona zaoszczędzić ok. 20 godzin pracy tygodniowo.