Pod marką Esoleo spółki z grupy Zygmunta Solorza zaczęły sprzedaż instalacji fotowoltaicznych w modelu od A do Z. Sklepy Plusa i Cyfrowego Polsatu poszerzają ofertę o nową usługę.
– Chcemy usłonecznić Polskę – zapowiada Maciej Stec wiceprezes Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu operatora sieci Plus w komunikacie prasowym rozesłanym przez te firmy dziś do mediów. Tak tłumaczy start usług polegającej na projektowaniu, budowie i wsparciu w pozyskaniu dotacji z programu Mój Prąd (Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska) i finansowania bankowego systemów fotowoltaicznych.
Grupa Cyfrowy Polsat kilka miesięcy temu przejęła specjalizującą się w tym spółkę Alledo i właśnie zaczyna promować jej usługi pod marką Esoleo.
Polsat oferuje systemy zbudowane z komponentów dostarczonych przez Huawei (falowniki ) i Talesun (panele).
Czytaj także: Cyfrowy Polsat chce kupić akcje polskiego giganta IT. W tle Huawei
Nie informuje jaki jest koszt instalacji, ale policzył, że gospodarstwo domowe wydające na prąd 250 zł miesięcznie w ciągu kilkunastu lat może zaoszczędzić 100 tys. zł. Jak zaznacza Olga Zomer, rzeczniczka Cyfrowego Polsatu, kwota ta jest orientacyjna.
Na ulotce informującej o usługach podano, iż wyliczenie to dotyczy 256 miesięcy przy założeniu, że roczna inflacja cen energii wyniesie w tym okresie 5 proc., cena energii elektrycznej w taryfie G wynosi obecni 650 zł za 1 MWh oraz przy założeniu, że konsument wybierze instalację o przykładowej wartości 25 tys. zł, otrzyma 5 tys. zł dotacji i 3,4 tys. zł ulgi podatkowej przy progu podatkowym 17 proc.
„Całość inwestycji realizowana jest „pod klucz” łącznie z przygotowaniem za klienta niezbędnych dokumentów oraz zgłoszeniem do sieci energetycznej. W ramach współpracy z Esoleo, klient może też otrzymać kredyt na inwestycję w ramach specjalnych ofert banków” – zapewnia grupa Zygmunta Solorza.
Cyfrowy Polsat wydał w styczniu br. 6,9 mln zł na 51,25 proc. udziałów w Alledo i spółkach zależnych Alledo Express, Alledo Parts i Alledo Setup. W I kwartale br. przychody grupy z tytułu konsolidacji Alledo wynosiły 3,1 mln zł, a strata netto 0,5 mln zł.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.