Apple zapowiada otwarcie sklepów w przyszłym tygodniu

Justin Chin/Bloomberg

Koncern Apple poinformował, że od przyszłego tygodnia rozpocznie otwieranie swoich sklepów w USA i w Niemczech.

Sklepy Apple w USA zamknięte są od niemal dwóch miesięcy – przypomina CNN. Na początek zaczną działać sklepy w czterech stanach: Idaho, Południowa Karolina, Alabama i Alaska. Pierwszy będzie firmowy salon Apple w Boise w stanie Idaho.

Funkcjonowanie sklepów będzie jednak ograniczone. Będzie mogła przebywać w nich określona liczba klientów, a każdemu będzie mierzona temperatura przy wejściu. Trzeba będzie też zachować odpowiedni dystans pomiędzy klientami. Każdy klient bez maski będzie dostawał jednorazową przy wejściu do salonu. Także godziny sklepów mogą być zmienione.

Apple chce się też skoncentrować przede wszystkim na zapewnieniu serwisu osobistego i wsparciu technicznym, ponieważ coraz więcej osób korzysta z jej produktów podczas pracy w domu. Będzie rozwijał Genius Bar, wsparcie techniczne produktów Apple znajdujące się w sklepach Apple Store.

Wszystkie niemieckie sklepy Apple zostaną otwarte 11 maja o godzinie 11. Firmowe salony już działają w Austrii, Australii oraz Korei Południowej.

Apple zamknął wszystkie swoje sklepy poza Chinami na początku marca. Sklepy w Chinach zamknięte zostały w lutym z powodu pandemii koronawirusa. Chińskie sklepy koncernu znów działają. Apple ma 510 sklepów na całym świecie, z czego 271 w USA.

Koncern wciąż zachęca klientów, by dokonywali zakupów online, a do sklepów przychodzili, tylko jeśli jest to naprawdę konieczne.

Mogą Ci się również spodobać

Niemcy idą na wojnę z Facebookiem. Ma „wirtualny monopol”

Berlin chce przełamać dominację koncernu stworzonego przez Marka Zuckerberga. Niemieckiemu urzędowi antymonopolowemu (Bundeskartellamt) nie ...

Streaming i chmura zdominują gry wideo. Producenci muszą się łączyć

70 proc. firm sektora gier wideo spodziewa się, że w ciągu pięciu lat rynek ...

Uber krwawi, duże zwolnienia

Globalny gigant na rynku przewozu osób ma problem. Chroniczny brak rentowności i straty na ...

Prezes Wirtualnej Polski: Nie mam dobrych wiadomości dla telewizji

Rok 2019 będzie pierwszym pełnym, w którym wydatki na reklamę w internecie przewyższą wpływy ...

Jak rozbudzić innowacyjność w Polsce

O tym, jak stymulować kreatywność małych i średnich polskich przedsiębiorstw rozmawiano w środę w ...

To będzie wielka bitwa. Disney Plus i Rakuten.TV uderzą w Netfliksa

Zaostrza się walka płatnych serwisów wideo na życzenie o internetową widownię. Gdy w 2016 ...