Bank Pekao rzuca wyzwanie startupom

mat. pras.

Startupy i firmy technologiczne mają szansę sprawdzić się w wyzwaniu postawionym przez Bank Pekao i zawalczyć o możliwość wdrożenia swojego projektu w tej organizacji. Chodzi o rozwiązania z obszaru zautomatyzowanej analizy opinii użytkowników aplikacji mobilnych. Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 14 grudnia.

Materiał powstał we współpracy z Bank Pekao

Bank Pekao szuka dostawcy innowacyjnego rozwiązania, które umożliwi szybką analizę komentarzy i opinii dotyczących aplikacji mobilnych banku. Chodzi o opinie, którymi podzielili się użytkownicy w sklepach z aplikacjami – Google Play i App Store.

Wyzwanie dla startupów i firm technologicznych

Bank Pekao zaprasza do współpracy startupy i firmy technologiczne. Mogą one zgłaszać propozycje swoich rozwiązań do 14 grudnia. Następnie z nadesłanych projektów bank wyłoni te, które najlepiej odpowiedzą na postawione wyzwanie i zaprosi firmy do zaprezentowania pomysłów w formie sesji pitchingowej on-line.

Zwycięzca otrzyma możliwość przetestowania swojego rozwiązania w formie PoC (proof of concept), a także w przypadku jego wdrożenia w organizacji – zyska szansę na dłuższą współpracę z Bankiem Pekao.

– Jestem przekonany, że dzięki konkursowi możemy znaleźć rzetelnych, a zarazem kreatywnych partnerów do współpracy i obiecujące, zgodne z oczekiwaniami banku rozwiązania. Startupy zaś będą mogły sprawdzić w praktyce użyteczność swoich pomysłów, a w przypadku wygranego projektu – damy im możliwość przetestowania go w dużej i renomowanej instytucji finansowej. To realna wartość dla obu stron – podkreśla Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao.

Kryteria zgłoszeń do konkursu

Aby zgłaszane przez uczestników konkursu rozwiązania mogły zostać rozpatrzone i walczyć o zwycięstwo, muszą spełniać kilka kryteriów.

Narzędzie musi być na tyle inteligentne, by rozumieć sens zamieszczanych przez klientów komentarzy, mimo błędów ortograficznych i stylistycznych. Powinno potrafić skategoryzować opinię pod kątem charakteru wypowiedzi (pozytywna, negatywna) i utworzyć na tej podstawie statystykę.

Dodatkowo, rozwiązanie musi być automatycznie zintegrowane z aplikacjami mobilnymi oraz dawać możliwość manualnego dodawania uwag z innych kanałów informacji, na przykład skrzynki mailowej.

– Jako bank wsłuchujemy się w opinie klientów. Zależy nam, aby żaden z komentarzy nie został pominięty – tłumaczy Jan van der Saar, dyrektor Biura Laboratorium Innowacji w Banku Pekao.

– Ich ogromna ilość zachęca nas do poszukiwania automatyzacji prostych, a zarazem żmudnych i czasochłonnych procesów, a takim właśnie jest manualna analiza komentarzy na temat aplikacji mobilnych. Znalezienie odpowiedniego rozwiązania oraz dostawcy pozwoli nam jeszcze uważniej wsłuchać się w głos klienta –  dodaje Jan van der Saar.

Szczegóły dotyczące wyzwania, kryteriów oceny oraz formularz zgłoszeniowy, dostępne są na stronie www.pekaoinnovators.pl

Materiał powstał we współpracy z Bank Pekao

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Pływak jak pilot F-16

Okularki pływackie z rozszerzoną rzeczywistością to pomysł brytyjskiej firmy Swim AR. Mają uprościć pływakom ...

Zapiszesz dowolne dane w swoim DNA

Teraz już wszystko może być cyfrowym nośnikiem danych – to efekt badań przeprowadzonych przez ...

Zdrowie psychiczne w subskrypcji. Polski startup idzie za granicę

Startup znanej psycholożki Małgorzaty Ohme pozyskał właśnie 8,5 mln zł – dowiaduje się „Rzeczpospolita”. ...

To będzie hit. Po Pokemon Go, czas na grę uliczną z Harrym Potterem

Niantic, studio stojące za sukcesem gry na smartfony „Pokemon Go”, która wykorzystuje technologię rozszerzonej ...

Klient pod lupą sztucznej inteligencji

Tylko co trzeci nowy produkt trafiający na rynek okazuje się sukcesem. Zmienić taką sytuację ...

Karol Mazurek: Współpraca banków z fintechami jest teraz modna

Wszyscy chcą działać w zwinny sposób, a ciężko zmienia się duże i osadzone w ...