Obowiązkowym elementem wyposażenia każdego zakładu pracy są szafki dla zatrudnionych osób. Pracownicy powinni mieć możliwość bezpiecznego przechowywania swoich ubrań oraz rzeczy osobistych podczas pracy. Wstawienie odpowiednich mebli do szatni może dodatkowo pomóc w utrzymaniu porządku w pomieszczeniu. Sprawdź, w jakie szafki pracownicze warto zainwestować w swojej firmie.
Co charakteryzuje dobre szafki pracownicze?
Wybór mebli do szatni nie powinien być przypadkowy. Zdecydowanie warto postawić na wysokiej jakości produkty, które posłużą przez wiele lat. Szafki PROMAG są wykonane z wysokiej jakości blachy stalowej z zastosowaniem konstrukcji zgrzewanej. Ponadto są pokryte specjalną powłoką antykorozyjną, która dodatkowo wydłuża okres eksploatacji.
Oprócz wysokiej jakości wykonania bardzo ważną kwestią jest wygoda użytkowania oraz dopasowanie do wymiarów szatni. Szafki powinny być pojemne, dzięki czemu pracownicy będą mogli przechować w nich wszystkie ubrania, obuwie oraz inne elementy odzieży roboczej. Konstrukcja szafek powinna ułatwić zachowanie czystości pomieszczenia, a ich design idealnie pasować do pozostałych elementów wyposażenia szatni.
Funkcjonalne wyposażenie standardowe
Podstawowe wyposażenie szatni powinno przede wszystkim zapewnić maksimum funkcjonalności. Warto postawić na modułową budowę mebli, która pozwoli na dobre zagospodarowanie przestrzeni nawet w pomieszczeniach o nietypowych wymiarach lub kształtach. Korzystanie z szafek powinno być bardzo wygodne – pracownicy muszą mieć zapewniony swobodny dostęp, wystarczającą ilość miejsca w obrębie szafki, a także móc zmieścić wszystkie swoje ubrania oraz inne rzeczy.
Funkcjonalność szafek pracowniczych oznacza także łatwość czyszczenia. Gładka, metalowa powierzchnia pozwala na szybkie i bezproblemowe usunięcie ewentualnych zabrudzeń. Właściciele zakładów mogą ponadto zdecydować się na meble na nóżkach, które ułatwiają umycie podłogi pod szafką czy też usunięcie kurzu i śmieci. Szafki powinny posiadać ponadto otwory wentylacyjne zapewniające prawidłową cyrkulację powietrza. Praktycznym rozwiązaniem może być także umieszczenie na drzwiach wizytownika z danymi pracownika.
Bogate wyposażenie dodatkowe
Podczas zakupów warto także zwrócić uwagę na wyposażenie dodatkowe oferowane przez producenta mebli. Dodatkowe elementy mogą pomóc w lepszym zagospodarowaniu przestrzeni czy też urządzeniu szatni w niestandardowych kształtach i rozmiarach. Bardzo przydatnym dodatkiem jest ławka pod szafkę, która pozwala pracownikom na zmianę ubrań czy też obuwia w wygodnej pozycji siedzącej.
W ofercie sklepów z meblami do szatni można ponadto znaleźć ławki z półką na obuwie oraz ławki wysuwane. Oprócz szafek pracowniczych warto zainwestować w meble przeznaczone do przechowywania brudnej odzieży, które znacząco ułatwią utrzymanie właściwej higieny i czystości w firmie. Wybierając dodatkowe wyposażenie, należy zawsze pamiętać o sprawdzeniu dopasowania do szafek pracowniczych pod względem wymiarów.
Materiał Promocyjny
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.