– Od września zaczęliśmy aktywnie sprzedawać usługi w Warszawie. Wcześniej pracowaliśmy przede wszystkim nad integracją ze [b]Sprayem[/b] i budowaniem wizerunku marki [b]Vectra[/b] – powiedział [b]Tomasz Żurański[/b], prezes Vectry.

Vectra weszła do Warszawy kupując sieć kablową Spray w 2009 r. oferując za niego 5,5-krotność EBITDA (ok. 35-40 mln zł, wartości całej transakcji nie podano). – Istotnie więcej niż drugie tyle zainwestowaliśmy w modernizację i rozbudowę jego sieci – ocenił prezes.

Zapewnił, że jest zadowolony z wyników sprzedażowych Vectry w Warszawie. – We wrześniu pozyskaliśmy 4 tys. abonentów. Razem ze Sprayem mamy teraz około 30 tys. Z kolei nasza sieć w stolicy obejmuje obecnie 179 tys. gospodarstw domowych, a do końca roku ma objąć 200 tys. Nasza sieć pokrywa się z [b]Asterem[/b] – dodał.

W przyszłym roku Vectra planuje uruchomić w Warszawie kolejne punkty obsługi klienta. Obecnie ma jeden. Chce też rozbudować call center o nowe stanowiska.

[i]wsp. Łukasz Dec[/i]