Nowością najbardziej godną uwagi w nowej ofercie Play jest taryfa „Firma VIP”, w ramach abonamentu (250 zł) oferująca nielimitowane wiadomości i rozmowy z numerami stacjonarnymi i komórkowymi wszystkich operatorów. Dodatkowo, w pakiet zawiera także paczkę 2 GB danych i 100 min. rozmów międzynarodowych. Oferta trafi do sprzedaży jutro, we wtorek 15 marca.

W cenniku pojawiły się także inne oferty dla biznesu, m.in. „Tylko SIM 24″ bez telefonu, z abonamentami od 25 zł (125 minut) do 150 zł (1250 minut do wszystkich), którym towarzyszy 50-proc. rabat na abonament.

Taryfy „All Inclusive dla firm Max” oferują większe pakiety, odpowiednio od 145 min (za 39 zł miesięcznie z VAT) do 1083 min (za 120 zł miesięcznie z VAT). W nowym cenniku znalazła się między innymi usługa BlackBerry, której towarzyszą dwa smartfony Research In Motion: Bold 9780 i Curve 9300.

Joanna Kulka, szef marketingu oferty biznesowej Play ujawniła, że operator ma już ponad 370 tys. klientów biznesowych. Miesięcznie przybywa ich ponad 20 tys.

Jak podał Bartosz Dobrzyński, szef marketingu Play, w kwietniu w zasięgu własnej sieci 4G operatora będzie 60 proc. terytorium i ponad 80 proc. populacji Polski.