Jak podaje, jej przychody z działalności emisyjnej stanowiły w I kwartale prawie 45 proc. wszystkich. Wzrost wpływów pozyskiwanych od tzw. gniazdek to skutek zwiększającego się zasięgu stacji należących do grupy (Kino Polska i kanały z grupy FilmBox). Pakiet FilmBox Premium docierał na koniec  I kwartału do ok. 17, mln abonentów. – Odnotowany został także niemal 32-proc. wzrost przychodów z usług VOD, co było spowodowane w dużej mierze pozyskaniem przez grupę w I kwartale atrakcyjnych, premierowych pozycji filmowych – podała spółka (wpływy z VOD stanowią 3,74 proc. jej wpływów w I kwartale, czyli 983,7 tys. zł). Jak informuje, prowadzi teraz z operatorami VOD rozmowy na temat wprowadzenia do ich oferty katalogu filmów zrekonstruowanych cyfrowo przez jej Cyfrowe Repozytorium Filmowe.

Spadły natomiast przychody Kina Polska TV z ze sprzedaży jej produkcji poza firmę. – Główna przyczyną było zmniejszenie wpływów ze sprzedaży treści do usług mobilnych, co w głównej mierze jest efektem szukania przez odbiorców darmowych informacji za pośrednictwem sieci Internet – podaje grupa.  Sprzedaż treści przyniosła Kinu Polska w I kw. 80,7 mln zł – o 49 proc. mniej niż przed rokiem.

Kino Polska TV wspólnie z Agorą startuje w konkursie rozpisanym przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji konkursie na nowe kanały, które mają być nadawane w ramach jednego z pakietów naziemnej telewizji cyfrowej od kwietnia przyszłego roku. – Jesteśmy przygotowani do uruchomienia Stopklatki TV w pierwszej połowie przyszłego roku i przekonani, że projekt ten stworzy interesujące perspektywy zarówno dla rozwoju spółki Stopklatka S.A., jak też całej naszej grupy kapitałowej –mówi Bogusław Kisielewski, dyrektor generalny Kina Polska TV.

W I kw. 2013 r. przychody Kino Polska TV wzrosły o 14 proc. do 26,3 mln zł. Zysk operacyjny zwiększył się o prawie 29 proc. do 4,6 mln zł, a zysk netto wzrósł o ponad połowę do 4,3 mln zł.