23 sierpnia (piątek) w ramach marketingowej batalii operatorów o społeczność studentów, uczniów i nauczycieli, rusza kampania reklamowa Polkomtela, operatora sieci Plus pod hasłem „Zmień internet domowy na Plusa. Internet w Plusie szybszy od Neostrady”.

Telekom opiera zawarte w sloganie stwierdzenia na danych portalu Speedtest.pl, mierzącego prędkości uzyskiwane przez użytkowników u dostawców internetu w Polsce.

Oferta Plusa przewiduje, że studenci i nauczyciele, za okazaniem legitymacji, będą mogli skorzystać ze specjalnej promocji na internet i uzyskać rabat do 15 zł miesięcznie w zależności od wybranego planu cenowego (zaczynają się od 14,9 zł). W promocji znalazł się tablet Samsung Galaxy Tab2 7.0 dostępny w ofercie za zero złotych z abonamentem od 49 zł.

Polkomtel podał dziś również, że w zasięgu jego internetu znajduje się ponad 99 proc.  kraju, przy czym zasięgiem LTE jest objętych 54,31 proc. mieszkańców Polski, a w zasięgu HSPA/HSPA+ jest 94,31 proc. osób.