Badania rozpoznawalności kampanii reklamowych przeprowadzone przez Ipsos na zlecenie Lowe Media pokazały, że najpopularniejszą kampanią operatorów telekomunikacyjnych jest seria spotów P4, operatora sieci Play.

Jest to najczęściej spontanicznie wymieniana kampania spośród wszystkich pojawiających się w mediach w listopadzie. Był to kolejny miesiąc kiedy gwiazdy Play przyciągały największą publiczność.

Najchętniej oglądane były T-Mobilowe klipy telewizyjne, które znalazły uznanie przede wszystkim u młodych ludzi. Jako powód sympatii wskazali oni między innymi humor sytuacyjny. Zdecydowanie mniej reklamy operatora spod znaku magenta przypadły do gustu emerytom.

Liderem jeśli chodzi o liczbę fanów w mediach społecznościowych jest Orange. Kampania fanpage’owa Serce i Rozum cieszy się niesłabnącą popularnością. Orange’owe konto zakończyło rok z 2,18 milionami fanów, o 250 tysiącami więcej niż konto Play.

W kategorii operatorów kolejnym w zestawieniu jest profil Orange Polska, który dostał od użytkowników ponad 1,7 milionów „like’ów”. To o ponad 340 tysięcy więcej niż zajmujący 7 miejsce w zestawieniu najpopularniejszych fanpage’ów w Polsce Plus.