Julita Hubicka objęła stanowisko marketing managera w HTC Polska. Odpowiedzialna będzie za komunikację produktową, jak również strategię marketingową. W zespole wraz z Hubicką pracuje Michał Hnatkowski, prowadzący komunikację zewnętrzną i social media, PR produktowy oraz działania związane z UEFA.

Julita Hubicka posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu obszarem marketingu handlowego w dużych korporacjach. Pracowała w Polkomtelu i PGE, gdzie była m.in. odpowiedzialna za opracowanie strategii marketingu handlowego oraz przygotowanie i wdrożenie koncepcji zmiany wizerunku sieci sprzedaży. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Zarządzania „The Polish Open University” w Warszawie. Posiada dyplom MBA z zarządzania strategicznego. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim, Praktycznej Psychologii Społecznej w WSPS oraz NLP z tytułem mistrza.

Prywatnie właścicielka własnej marki odzieżowej i miłośniczka crossfitu. Posiada międzynarodowy certyfikat Instruktora CrossCore, oraz uprawnienia trenera personalnego potwierdzone certyfikatem Warszawskiej Akademii Sportu.

Hubicka zajęła miejsce Agaty Cichowicz, z którą HTC Polska pożegnała się w marcu.