Do 2,97 mln gospodarstw domowych urósł zasięg sieci kablowej UPC Polska w IV kw. ub.r. Kablówka miała na koniec grudnia minionego roku 1,442 mln abonentów, korzystających z 2,847 mln usług (RGU).

Klienci operatora kablowego korzystali z 1,2 mln usług telewizyjnych, 1,05 mln usług szerokopasmowego dostępu i 0,59 mln usług telefonii stacjonarnej. Mieli też nadal 7 tys. usług komórkowych, co stanowi pozostałość po przejętym kilka lat temu Asterze.

W samym czwartym kwartale 2015 r. UPC Polska pozyskało na czysto 26,1 tys. klientów i zwiększyło liczbę świadczonych usług o 63,7 tys.

Przybyło kablówce 16,8 tys. klientów telewizji, 32,9 tys. abonentów stacjonarnego Internetu i 14 tys. abonentów telefonii.

Jak wynika ze sprawozdania Liberty Global, właściciela kablówki, tym razem w ostatnim kwartale minionego roku, wzrosty (z wyjątkiem zasięgu) zawdzięczała ona przede wszystkim wzrostowi organicznemu, a nie zakupom.