Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 23.08.2025 16:22 Publikacja: 02.11.2023 14:29
Scarlett Johansson ma dość sztucznej inteligencji. Na zdjęciu aktorka na konwencji Partii Demokratycznej w USA
Foto: Bloomberg
Wygenerowana przez sztuczną inteligencję wersja głosu Scarlett Johansson pojawiła się w reklamie internetowej bez jej zgody. Z raportu branżowego magazynu Variety wynika, że Scarlett Johansson podejmuje kroki prawne przeciwko twórcy aplikacji używającej sztucznej inteligencji za wykorzystanie jej nazwiska i podobizny w reklamie. Dotyczyła ona edytora obrazów AI o nazwie Lisa AI: 90s Yearbook & Avatar i zawierała wygenerowaną przez sztuczną inteligencję wersję głosu Johansson. Półminutowa reklama pokazała Johansson za kulisami kręcenia filmu „Czarna Wdowa”, gdzie faktycznie mówi: „Co słychać chłopaki? Tu Scarlett i chcę, żebyście poszli ze mną”. Potem jednak w reklamie pojawia się też głos wygenerowany przez sztuczną inteligencję: „To nie ogranicza się tylko do awatarów. Możesz także tworzyć obrazy z tekstami, a nawet filmy AI. Myślę, że nie powinieneś tego przegapić" – mówi jej głosem.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Setki tysięcy prywatnych rozmów z Grokiem, chatbotem od firmy Elona Muska, można znaleźć za pomocą wyszukiwarki...
Trwają prace nad bezzałogowcami inspirowanymi drapieżnymi ptakami. Eksperci mówią, że to nie przypadek, bo takie...
Rozwój AI to nie tylko możliwości, ale także nowe zagrożenia. Mustafa Suleyman, szef działu rozwoju AI w Microso...
Sztuczna inteligencja wspiera dziś zarówno hakerów, jak i firmy zajmujące się cyberbezpieczeństwem. Pierwsi wyko...
„Mam nadzieję, że tworzenie rodzin, budowanie społeczności – jakkolwiek byśmy tego nie nazwali – stanie się dale...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpracy z partnerami biznesowymi. Rośnie rola banków, które nie tylko dostarczają finansowanie, ale zapewniają również kompleksowe wsparcie operacyjne.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas