Allegro rzuca wyzwanie Facebookowi. Rusza serwis społecznościowy

Platforma handlowa uruchamia serwis społecznościowy dla swoich klientów i sprzedawców, zapowiadane kilka miesięcy temu Allegro Gadane

Publikacja: 22.01.2020 14:04

Allegro rzuca wyzwanie Facebookowi. Rusza serwis społecznościowy

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Na serwisie kupujący i sprzedający poszukujący porad czy opinii będą mogli skorzystać z wiedzy i doświadczenia innych. To także przestrzeń do wymiany spostrzeżeń związanych z ofertą czy produktami dostępnymi na platformie.

CZYTAJ TAKŻE: Allegro rozpoczyna ostrą walkę z Chińczykami

Firma podaje, iż jest jedną z pierwszych w Polsce, która posiada serwis społecznościowy, w którym klienci mogą swobodnie komunikować się ze sobą. Członkiem Allegro Gadane może stać się każdy – serwis powstał dla osób, które dopiero rozpoczęły przygodę z zakupami czy handlem online, jak i dla doświadczonych klientów. Treści zamieszczone w serwisie są ogólnodostępne, także dla niezarejestrowanych gości. Aby jednak aktywnie uczestniczyć w społeczności, należy zarejestrować się przy użyciu danych dostępowych do swojego konta na Allegro.

– Allegro tworzy 18 milionową społeczność kupujących i sprzedających, którzy lubią i chcą ze sobą rozmawiać, pytać o opinie innych czy dzielić się wiedzą oraz doświadczeniami związanymi z naszą platformą – mówi Jakub Kłoczewiak, dyrektor ds. relacji z klientami w Allegro. – Dlatego postanowiliśmy stworzyć dla nich specjalną przestrzeń, w której będą mogli wchodzić ze sobą w interakcje, dyskutować i udzielać informacji na temat przyszłych funkcjonalności i usług serwisu – dodaje.

CZYTAJ TAKŻE: Facebook obraził wulgarnie prezydenta Chin? „Błąd tłumacza”

W serwisie znaleźć można fora tematyczne podzielone na kategorie oraz blog z artykułami na temat społeczności i samego Allegro. Zalogowani użytkownicy mogą zamieszczać nowe posty i odpowiadać na pytania innych członków, śledzić i oceniać dyskusje, a także otrzymywać mailowe powiadomienia o postach i wątkach. Ciekawym rozwiązaniem jest system rang, które otrzymuje się za aktywności i staż na forum – startując od poziomu Nowicjusza. W serwisie nie zabrakło też rozwiązania dla wielbicieli szybkich reakcji – oznaczenie “W punkt!” można przyznać konkretnej odpowiedzi, jeżeli uważa się ją za trafną, prawidłową czy wartościową – lub jeżeli chce po prostu wyrazić poparcie dla jej autora.

Na serwisie kupujący i sprzedający poszukujący porad czy opinii będą mogli skorzystać z wiedzy i doświadczenia innych. To także przestrzeń do wymiany spostrzeżeń związanych z ofertą czy produktami dostępnymi na platformie.

CZYTAJ TAKŻE: Allegro rozpoczyna ostrą walkę z Chińczykami

Pozostało 86% artykułu
1 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes Ludzie Startupy
Od zera do miliarda w cztery miesiące. Wyceny firm od sztucznej inteligencji oszalały
Biznes Ludzie Startupy
Rewolucja na skalę światową. Polacy znaleźli sposób na braki wody i żywności
Biznes Ludzie Startupy
Polskie urządzenie wyczuje chemię. Wykryje i zbada niemal każdą substancję
Materiał partnera
Możemy zaprosić klienta w sam środek akcji
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Materiał partnera
PZU szuka innowacji w akceleratorach start-upów