Na serwisie kupujący i sprzedający poszukujący porad czy opinii będą mogli skorzystać z wiedzy i doświadczenia innych. To także przestrzeń do wymiany spostrzeżeń związanych z ofertą czy produktami dostępnymi na platformie.
CZYTAJ TAKŻE: Allegro rozpoczyna ostrą walkę z Chińczykami
Firma podaje, iż jest jedną z pierwszych w Polsce, która posiada serwis społecznościowy, w którym klienci mogą swobodnie komunikować się ze sobą. Członkiem Allegro Gadane może stać się każdy – serwis powstał dla osób, które dopiero rozpoczęły przygodę z zakupami czy handlem online, jak i dla doświadczonych klientów. Treści zamieszczone w serwisie są ogólnodostępne, także dla niezarejestrowanych gości. Aby jednak aktywnie uczestniczyć w społeczności, należy zarejestrować się przy użyciu danych dostępowych do swojego konta na Allegro.
– Allegro tworzy 18 milionową społeczność kupujących i sprzedających, którzy lubią i chcą ze sobą rozmawiać, pytać o opinie innych czy dzielić się wiedzą oraz doświadczeniami związanymi z naszą platformą – mówi Jakub Kłoczewiak, dyrektor ds. relacji z klientami w Allegro. – Dlatego postanowiliśmy stworzyć dla nich specjalną przestrzeń, w której będą mogli wchodzić ze sobą w interakcje, dyskutować i udzielać informacji na temat przyszłych funkcjonalności i usług serwisu – dodaje.
CZYTAJ TAKŻE: Facebook obraził wulgarnie prezydenta Chin? „Błąd tłumacza”