Reklama

Polskie rozwiązanie w e-handlu. AI dostosuje ceny do konkurencji

Sopocki startup ma sposób na zwiększenie sprzedaży za pośrednictwem platformy Amazon. Pomoże Clipperon – sztuczna inteligencja zwiększająca marżę.

Publikacja: 05.01.2021 09:07

Polskie rozwiązanie w e-handlu. AI dostosuje ceny do konkurencji

Foto: Adobe Stock

Clipperon to system stworzony przez startup Nethansa, działający na polskim i niemieckim rynku e-commerce. Firma, specjalizująca się w kompleksowym prowadzeniu kont na Amazonie oraz automatyzacji sprzedaży na tej platformie, pozyskała w grudniu od inwestorów 8 mln zł na ekspansję zagraniczną oraz rozwój Clipperona (łącznie z poprzednimi rundami finansowania spółka pozyskała już 15 mln zł).

CZYTAJ TAKŻE: Sztuczna inteligencja z Polski ochroni granice sojusznika USA

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Strażnik nieba NATO z Gdyni. Polska tarcza antydronowa podbija świat
Materiał Promocyjny
Huawei wyznacza nowy standard bezpieczeństwa magazynów energii
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Reklama
Reklama