Polskie rozwiązanie w e-handlu. AI dostosuje ceny do konkurencji

Sopocki startup ma sposób na zwiększenie sprzedaży za pośrednictwem platformy Amazon. Pomoże Clipperon – sztuczna inteligencja zwiększająca marżę.

Publikacja: 05.01.2021 09:07

Polskie rozwiązanie w e-handlu. AI dostosuje ceny do konkurencji

Foto: Adobe Stock

Clipperon to system stworzony przez startup Nethansa, działający na polskim i niemieckim rynku e-commerce. Firma, specjalizująca się w kompleksowym prowadzeniu kont na Amazonie oraz automatyzacji sprzedaży na tej platformie, pozyskała w grudniu od inwestorów 8 mln zł na ekspansję zagraniczną oraz rozwój Clipperona (łącznie z poprzednimi rundami finansowania spółka pozyskała już 15 mln zł).

CZYTAJ TAKŻE: Sztuczna inteligencja z Polski ochroni granice sojusznika USA

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Biznes Ludzie Startupy
Polacy rzucają wyzwanie Revolutowi i Instagramowi. Teraz przebojem ma być SocialFi
Biznes Ludzie Startupy
Magiczna kapsułka z Polski rusza w świat. Może być przełomem w leczeniu zwierząt
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Huawei napędza rozwój inteligentnej gospodarki