Reklama
Rozwiń

Polskie rozwiązanie w e-handlu. AI dostosuje ceny do konkurencji

Sopocki startup ma sposób na zwiększenie sprzedaży za pośrednictwem platformy Amazon. Pomoże Clipperon – sztuczna inteligencja zwiększająca marżę.

Publikacja: 05.01.2021 09:07

Polskie rozwiązanie w e-handlu. AI dostosuje ceny do konkurencji

Foto: Adobe Stock

Clipperon to system stworzony przez startup Nethansa, działający na polskim i niemieckim rynku e-commerce. Firma, specjalizująca się w kompleksowym prowadzeniu kont na Amazonie oraz automatyzacji sprzedaży na tej platformie, pozyskała w grudniu od inwestorów 8 mln zł na ekspansję zagraniczną oraz rozwój Clipperona (łącznie z poprzednimi rundami finansowania spółka pozyskała już 15 mln zł).

CZYTAJ TAKŻE: Sztuczna inteligencja z Polski ochroni granice sojusznika USA

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama