Prezes Amazona szantażowany przez zaprzyjaźniony z Trumpem tabloid

Jeff Bezos oskarżył American Media, wydawcę plotkarskiego pisma „National Enquirer” o szantaż. Miało ono zagrozić publikacją SMS-ów i nagich zdjęć Bezosa, które wysyłał do kochanki, jeśli nie zaprzestanie dochodzenia, w jaki sposób tabloid je pozyskał.

Publikacja: 09.02.2019 15:53

Jeff Bezos zwiększy
w tym roku przychody Amazona o niemal jedną trzecią – przewidują analitycy

Jeff Bezos zwiększy w tym roku przychody Amazona o niemal jedną trzecią – przewidują analitycy

Foto: Bloomberg

W styczniu, zaraz po informacji o rozwodzie najbogatszego człowieka świata, „National Enquirer” opublikował artykuł na temat jego romansu z 49-letnią producentką filmową, byłą dziennikarką sportową sieci Fox Lauren Sanchez. Zaznaczył przy tym, że wszedł w posiadanie pikantnych SMS-ów i zdjęć wysyłanych do Sanchez oraz opisał je.

Jeff Bezos natychmiast rozpoczął prywatne dochodzenie w sprawie wycieku. W piątek we wpisie na blogu na platformie Medium poinformował, że prawnik wydawcy tabloidu zagroził mu opublikowaniem zdjęć, jeśli nie wstrzyma tych działań oraz nie przestanie twierdzić, iż artykuł „National Enquier” mógł być motywowany politycznie.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes Ludzie Startupy
Oko zamiast gotówki i dowodu. Polska firma rewolucjonizuje płatności
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma zadba o łączność NATO. Celuje też w sieć 6G
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski pojazd może być światowym hitem. Jeździ, pływa, lata
Biznes Ludzie Startupy
Polskie e-translatory robią furorę na CES 2025. Ta technologia odmieni komunikację
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Biznes Ludzie Startupy
Polskie drony podbiją Europę? Ten start-up wybiera się na giełdę i w... kosmos
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej