Reklama

Technologie, które ułatwiają kontakt z klientem

Popyt na oprogramowanie CRM nie słabnie. W tym roku wartość tego rynku ma sięgnąć 36 mld dol. – wynika z szacunków analityków firmy badawczej Gartner.

Publikacja: 24.10.2016 20:05

Technologie, które ułatwiają kontakt z klientem

Foto: 123RF

Dzisiejsze oprogramowanie CRM to systemy zupełnie inne niż te sprzed kilkunastu czy nawet kilku lat. Przyspieszony rozwój technologii bardzo je zmienił. Jeśli chodzi o sposób użytkowania systemu, widoczna jest tendencja do coraz częstszego zakupu tych rozwiązań w modelu usługowym, w którym użytkownik otrzymuje dostęp do aplikacji za pomocą przeglądarki i opłaca stały abonament za korzystanie z niej.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Strażnik nieba NATO z Gdyni. Polska tarcza antydronowa podbija świat
Materiał Promocyjny
Huawei wyznacza nowy standard bezpieczeństwa magazynów energii
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Reklama
Reklama