Technologie, które ułatwiają kontakt z klientem

Popyt na oprogramowanie CRM nie słabnie. W tym roku wartość tego rynku ma sięgnąć 36 mld dol. – wynika z szacunków analityków firmy badawczej Gartner.

Publikacja: 24.10.2016 20:05

Technologie, które ułatwiają kontakt z klientem

Foto: 123RF

Dzisiejsze oprogramowanie CRM to systemy zupełnie inne niż te sprzed kilkunastu czy nawet kilku lat. Przyspieszony rozwój technologii bardzo je zmienił. Jeśli chodzi o sposób użytkowania systemu, widoczna jest tendencja do coraz częstszego zakupu tych rozwiązań w modelu usługowym, w którym użytkownik otrzymuje dostęp do aplikacji za pomocą przeglądarki i opłaca stały abonament za korzystanie z niej.

Pozostało 92% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes Ludzie Startupy
Polski latający skuter zamierza podbić świat. Ma być „dla każdego"
Biznes Ludzie Startupy
Polska akwizycja w Finlandii. Start-up z miliarderem na pokładzie zaczyna ekspansję
Biznes Ludzie Startupy
Bot wystawi fakturę. Wystarczy go o to poprosić
Biznes Ludzie Startupy
Ten wynalazek ma ratować włosy. Zdobył Nagrodę Jamesa Dysona
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Biznes Ludzie Startupy
Gigant wybrał Polskę. Firmy wracają do korzeni i inwestują nad Wisłą
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką