Aktualizacja: 19.04.2025 16:34 Publikacja: 21.04.2021 13:05
Foto: Bloomberg
Salon działa londyńskiej dzielnicy handlowej Spitalfields i oferuje usługi fryzjerskie wyposażone w technologię, w tym konsultacje fryzjerskie w rzeczywistości rozszerzonej – podaje „The Wall Streeet Journal”. Pozwala ona klientom m.in. wypróbować kolor włosów przed wykonaniem farbowania czy nową fryzurę.
Dwupiętrowy sklep o powierzchni ok 140 mkw. umożliwia również streamingowe oglądanie na tabletach Amazon Fire różnych treści podczas wizyty oraz test nowego rozwiązania “point and learn” dedykowanego dla handlu detalicznego. Technologia pozwala klientom wskazać przedmiot na półce, aby wyświetlić informacje o nim na ekranie zamontowanym z tyłu i widocznym w lustrze.
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Lada moment ma nastąpić premiera rozwiązania, które łączy w sobie komunikator, funkcje płatnicze i społecznościo...
BioCam rusza z pilotażem endoskopowych kapsułek AI – trafiły one do klinik weterynaryjnych. A na horyzoncie jest...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Huawei wprowadza przełomowe rozwiązania, które przyspieszają rozwój sztucznej inteligencji w kluczowych sektorac...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas