Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.06.2025 01:21 Publikacja: 21.04.2021 13:05
Foto: Bloomberg
Salon działa londyńskiej dzielnicy handlowej Spitalfields i oferuje usługi fryzjerskie wyposażone w technologię, w tym konsultacje fryzjerskie w rzeczywistości rozszerzonej – podaje „The Wall Streeet Journal”. Pozwala ona klientom m.in. wypróbować kolor włosów przed wykonaniem farbowania czy nową fryzurę.
Dwupiętrowy sklep o powierzchni ok 140 mkw. umożliwia również streamingowe oglądanie na tabletach Amazon Fire różnych treści podczas wizyty oraz test nowego rozwiązania “point and learn” dedykowanego dla handlu detalicznego. Technologia pozwala klientom wskazać przedmiot na półce, aby wyświetlić informacje o nim na ekranie zamontowanym z tyłu i widocznym w lustrze.
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Przemysł musi przejść transformację cyfrową, by sprostać rosnącej konkurencji. Proces ten już trwa. Wiele został...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Revolut i Klarna coraz śmielej wkraczają na teren tradycyjnej bankowości. Ich najnowsze inwestycje pokazują, że...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas