Reklama
Rozwiń
Reklama

Uber Eats sponsorem francuskiej ekstraklasy. Już żartują

Przez dwa sezony najważniejsza francuska liga piłki nożnej będzie miała w nazwie aplikację do zamawiania jedzenia. „Ligue 1 Uber Eats” startuje w sezonie 2020/21.

Publikacja: 13.06.2019 17:34

Neymar zmieni niebawem logo na swojej koszulce na Uber Eats

Neymar zmieni niebawem logo na swojej koszulce na Uber Eats

Foto: AFP

Stowarzyszenie zarządzające pierwszą ligą podało, że została podpisana umowa na mocy, której Uber Eats staje się nowym sponsorem i nabywa prawa do nazwy „Ligue 1”. Kontrakt ma obowiązywać od przyszłego sezonu i trwać 2 lata.

Według francuskiego dziennika „Le Figaro” Uber Eats zapłaci LFP (zarządcy Ligue 1) 32 mln euro. Poprzedni sponsor, producent mebli Conform, wydał na takie same prawa dużo mniej – 20 mln euro.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Globalne Interesy
UE kapituluje przed big techami? Potężne ustępstwa w kluczowej dziedzinie
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Globalne Interesy
Meta zarobiła miliardy na reklamach oszustw. Wyciekły wewnętrzne dokumenty
Globalne Interesy
Elon Musk tańczy na scenie. Pakiet płacowy, jakiego świat nie widział
Globalne Interesy
Szef Nvidii ostrzega: Chiny mogą wygrać wyścig o sztuczną inteligencję
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Globalne Interesy
Ten model AI sfabrykował zarzuty i oskarżył polityka. Gigant musiał się ugiąć
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama