Reklama

Uber Eats sponsorem francuskiej ekstraklasy. Już żartują

Przez dwa sezony najważniejsza francuska liga piłki nożnej będzie miała w nazwie aplikację do zamawiania jedzenia. „Ligue 1 Uber Eats” startuje w sezonie 2020/21.

Publikacja: 13.06.2019 17:34

Neymar zmieni niebawem logo na swojej koszulce na Uber Eats

Neymar zmieni niebawem logo na swojej koszulce na Uber Eats

Foto: AFP

Stowarzyszenie zarządzające pierwszą ligą podało, że została podpisana umowa na mocy, której Uber Eats staje się nowym sponsorem i nabywa prawa do nazwy „Ligue 1”. Kontrakt ma obowiązywać od przyszłego sezonu i trwać 2 lata.

Według francuskiego dziennika „Le Figaro” Uber Eats zapłaci LFP (zarządcy Ligue 1) 32 mln euro. Poprzedni sponsor, producent mebli Conform, wydał na takie same prawa dużo mniej – 20 mln euro.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Dzięki AI zmniejszył zatrudnienie o połowę. Szef Klarny zapowiada szok na rynku pracy
Globalne Interesy
Wybrali akcje z pomocą AI i… zarobili 55 proc. Chatbot to nowy guru inwestycyjny
Globalne Interesy
Twórca ChatGPT w opałach. Pozwy, oskarżenia o monopol i rosnąca siła rywala z Google
Globalne Interesy
Pokolenie Z w pułapce sztucznej inteligencji. Nowy raport nie pozostawia złudzeń
Globalne Interesy
Trump atakuje Microsoft. Domaga się zwolnienia byłej doradczyni Obamy
Reklama
Reklama