Chiński TikTok zabija Instagrama

TikTok dopiero pokaże na co go stać i pobije pod względem popularności potęgi mediów społecznościowych – uważa założyciel Snapchata.

Publikacja: 21.01.2020 15:10

Alex Zhu,
pomysłodawca
i twórca Musical.ly (obecnie TikTok)

Alex Zhu, pomysłodawca i twórca Musical.ly (obecnie TikTok)

Foto: Bloomberg

– Kocham TikTok; Jestem wielkim fanem – powiedział Evan Spiegel, założyciel i wieloletni
prezes Snapchata podczas spotkania w Digital Life Design. – Media społecznościowe w swojej oryginalnej konstrukcji naprawdę dotyczą statusu, reprezentowania tego, kim jesteś, pokazywania ludziom, że jesteś fajny, uzyskiwania polubień i komentarzy, tego typu rzeczy – dodał sugerując, że właśnie TikTok pod tym względem najlepiej spełnia oczekiwania zwłaszcza młodej rzeszy użytkowników.

CZYTAJ TAKŻE: Strach przed chińskim wywiadem. W marynarce USA szlaban na TikToka

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Globalne Interesy
Europejski konkurent Starlinka rośnie jak szalony. Jest w stanie zastąpić system Muska?
Globalne Interesy
Odwołany prezes Polskiej Agencji Kosmicznej POLSA. Za Falcona?
Globalne Interesy
Sześć Małych Smoków. Chiny wypuszczają nowe firmy, które mają podbić świat
Globalne Interesy
Ile Polska może zarobić na podatku od big techów? Aż trudno uwierzyć, ile dziś płacą
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Globalne Interesy
Polski rząd uderza w amerykańskie koncerny. Będzie podatek
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń