Chiński TikTok zabija Instagrama

TikTok dopiero pokaże na co go stać i pobije pod względem popularności potęgi mediów społecznościowych – uważa założyciel Snapchata.

Publikacja: 21.01.2020 15:10

Alex Zhu,
pomysłodawca
i twórca Musical.ly (obecnie TikTok)

Alex Zhu, pomysłodawca i twórca Musical.ly (obecnie TikTok)

Foto: Bloomberg

– Kocham TikTok; Jestem wielkim fanem – powiedział Evan Spiegel, założyciel i wieloletni
prezes Snapchata podczas spotkania w Digital Life Design. – Media społecznościowe w swojej oryginalnej konstrukcji naprawdę dotyczą statusu, reprezentowania tego, kim jesteś, pokazywania ludziom, że jesteś fajny, uzyskiwania polubień i komentarzy, tego typu rzeczy – dodał sugerując, że właśnie TikTok pod tym względem najlepiej spełnia oczekiwania zwłaszcza młodej rzeszy użytkowników.

CZYTAJ TAKŻE: Strach przed chińskim wywiadem. W marynarce USA szlaban na TikToka

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Globalne Interesy
Naukowcy odtworzyli skórę dinozaura. Powstanie luksusowy produkt dla bogatych
Globalne Interesy
Zagrożona produkcja F-35, rakiet czy robotów Tesli. Chiny wiedziały, gdzie uderzyć
Globalne Interesy
Rośnie zaintersowanie Konstytucją 3 maja. Polacy szukają w sieci informacji
Globalne Interesy
Superkomputer za 200 mld dol. i zasilany przez dziewięć reaktorów. Nadchodzą giganci
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Globalne Interesy
Apple porzuca współpracę z Chinami? Przeniesie produkcję iPhone’ów do tego kraju
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne