Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 05:52 Publikacja: 21.02.2019 13:01
Foto: Flickr/Rego Korosi
Koncern Nestle podjął decyzję o wycofaniu swoich reklam, przynajmniej chwilowo. Gigant nie chce by jego reklamy pojawiały się przy takich treściach.
Zarzuty wobec YouTube postawił vloger Matt Watson prowadzący umiarkowanie popularny kanał MattsWhatItIs (26 tys. subskrybentów), tłumacząc, że z jednej strony algorytm YouTube podpowiada po obejrzeniu wideo z kobietami w strojach kąpielowych filmy z udziałem dzieci, a z drugiej w komentarzach pod klipami bezkarnie pojawiają się treści, w których pedofile mają się komunikować między sobą oraz oznaczać sobie, w których momentach wideo dzieci są w sugestywnych pozach (np. w czasie wykonywania ćwiczeń). Same klipy, jak zaznaczał kilkakrotnie vloger nie są w żaden sposób erotyczne.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Sztuczna inteligencja coraz częściej przejmuje zadania pracowników niższego szczebla, co sprawia, że młodzi ludz...
Prezydent Donald Trump zasugerował w mediach społecznościowych, że Microsoft powinien natychmiast zwolnić Lisę M...
Wyceny firm AI biją kolejne rekordy, mimo że zyski wciąż pozostają w sferze obietnic. Instytucje finansowe ostrz...
Bank Anglii ostrzega przed gwałtowną korektą, a Międzynarodowy Fundusz Walutowy zapowiada okres „nowej niepewnoś...
Najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie wprowadza od dzisiaj tryb AI w Polsce. Uruchamia go także w blisko 50...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas