Reklama
Rozwiń

Chiński TikTok zabija Instagrama

TikTok dopiero pokaże na co go stać i pobije pod względem popularności potęgi mediów społecznościowych – uważa założyciel Snapchata.

Publikacja: 21.01.2020 15:10

Alex Zhu,
pomysłodawca
i twórca Musical.ly (obecnie TikTok)

Alex Zhu, pomysłodawca i twórca Musical.ly (obecnie TikTok)

Foto: Bloomberg

– Kocham TikTok; Jestem wielkim fanem – powiedział Evan Spiegel, założyciel i wieloletni
prezes Snapchata podczas spotkania w Digital Life Design. – Media społecznościowe w swojej oryginalnej konstrukcji naprawdę dotyczą statusu, reprezentowania tego, kim jesteś, pokazywania ludziom, że jesteś fajny, uzyskiwania polubień i komentarzy, tego typu rzeczy – dodał sugerując, że właśnie TikTok pod tym względem najlepiej spełnia oczekiwania zwłaszcza młodej rzeszy użytkowników.

CZYTAJ TAKŻE: Strach przed chińskim wywiadem. W marynarce USA szlaban na TikToka

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Globalne Interesy
Ślub multimiliardera budzi kontrowersje. Protesty w Wenecji
Globalne Interesy
USA mogą wyłączyć Europę? Cyfrowy „guzik" Donalda Trumpa rozpala wyobraźnię
Globalne Interesy
Tesle bez kierowcy na drogach – i od razu problemy. Niepokojące nagrania
Globalne Interesy
USA oskarżają: Deepseek próbował nielegalnie zdobyć chipy i wspiera chińską armię
Globalne Interesy
Co oznacza blokada Cieśniny Ormuz? Polacy niepokoją się przed wakacjami o ceny paliw
Globalne Interesy
Bilion dolarów na roboty i AI. Ten miliarder rzuca wyzwanie Chinom i tworzy kolosa