Facebook umocnił się na rynku wideo

Już ponad 400 mln osób miesięcznie korzysta z usługi VoD na najpopularniejszym serwisie społecznościowym.

Publikacja: 14.12.2018 12:51

Szef Facebooka Mark Zuckerberg wchodzi teraz na rynek muzyczny

Szef Facebooka Mark Zuckerberg wchodzi teraz na rynek muzyczny

Foto: Bloomberg

Facebook Watch działa od sierpnia 2017 r. i już widać, że odniósł wielki sukces. Firma podaje, że 75 mln osób korzysta z tej usługi codziennie, przynajmniej przez minutę. Oferta serwisu systematycznie rośnie, to filmy różnych gatunków, ale też sport i wiadomości w spersonalizowanym „kanale obserwacyjnym”, który zawiera kolekcję najnowszych filmów z obserwowanych stron. – 2018 był wielkim rokiem dla Facebooka Watch. Usługa ruszyła w każdym kraju na całym świecie, zadebiutowaliśmy też dziesiątkami oryginalnych serwisów – napisał na firmowym blogu Fidji Simo, dyrektor ds. wideo w Facebooku.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Globalne Interesy
Starship Elona Muska poleciał w kosmos. Statek jednak utracono
Globalne Interesy
Amerykanie na potęgę uczą się chińskiego. To efekt zakazu dla TikToka
Globalne Interesy
Gigantyczna rakieta założyciela Amazona Jeffa Bezosa ruszyła w pierwszą misję
Globalne Interesy
Platformy streamingowe ostro walczą o kibiców. Co zaoferują Netflix czy Amazon?
Globalne Interesy
Amerykańskie chipy nie dla Polski? Jest ostra reakcja Brukseli
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego