Facebook umocnił się na rynku wideo

Już ponad 400 mln osób miesięcznie korzysta z usługi VoD na najpopularniejszym serwisie społecznościowym.

Publikacja: 14.12.2018 12:51

Szef Facebooka Mark Zuckerberg wchodzi teraz na rynek muzyczny

Szef Facebooka Mark Zuckerberg wchodzi teraz na rynek muzyczny

Foto: Bloomberg

Facebook Watch działa od sierpnia 2017 r. i już widać, że odniósł wielki sukces. Firma podaje, że 75 mln osób korzysta z tej usługi codziennie, przynajmniej przez minutę. Oferta serwisu systematycznie rośnie, to filmy różnych gatunków, ale też sport i wiadomości w spersonalizowanym „kanale obserwacyjnym”, który zawiera kolekcję najnowszych filmów z obserwowanych stron. – 2018 był wielkim rokiem dla Facebooka Watch. Usługa ruszyła w każdym kraju na całym świecie, zadebiutowaliśmy też dziesiątkami oryginalnych serwisów – napisał na firmowym blogu Fidji Simo, dyrektor ds. wideo w Facebooku.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Globalne Interesy
„Złota kopuła” Trumpa ma ochronić Amerykę przed rakietami. Chce ją zbudować Musk
Globalne Interesy
Ogromna awaria Spotify. Nie działa na całym świecie
Globalne Interesy
Multimiliarder tworzy nowy serwis społecznościowy. To cios w Muska i Zuckerberga
Globalne Interesy
Meta wyszkoli AI na wpisach na Facebooku. Będą kontrowersje
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Globalne Interesy
Nie Trzaskowski, Nawrocki czy Mentzen. To ci kandydaci podbili internet po debacie