Pokazują to najnowsze statystyki z Google Trends. W ciągu ostatnich 24 godzin „Wiedźmin 4” był najczęściej „googlowanym” hasłem w wyszukiwarce w naszym kraju. Internauci szukali gameplay’a, by zobaczyć opublikowany przez CD Projekt Red fragment rozrywki, a także informacji o samej grze.
Czytaj więcej
CD Projekt zaprezentował demo technologiczne „Wiedźmina 4” podczas wydarzenia State of Unreal. Ch...
Google podaje, że w ciągu doby wyszukiwania skoczyły o ponad 1000 proc. Ale fani rzucili się na zwiastun i informacje o nowej odsłonie kultowego „Wiedźmina” nie tylko w Polsce. Gra znalazła się wśród najbardziej „trendujących” haseł również w USA, gdzie hasło „Witcher 4” znalazło się w top 10 najbardziej rosnących wyszukiwań, ze wzrostem przekraczającym 500 proc.
Co wyróżni „Wiedźmina 4”?
Fragment gry pokazano w czasie konferencji State of Unreal 2025. Uruchomiono ją na PS5. W sieci wrze, bo gracze zachwycili się grafiką i samą technologią, która zapewnia najwyższą jakość doznań wizualnych. Demo „Wiedźmina 4” specjalnie „odpalono” na podstawowej wersji popularnej konsoli Sony, aby „pokazać, jak bardzo można zoptymalizować” tę produkcję. Gra utrzymuje stałe 60 kl./s z włączonym ray tracingiem, grafika niezwykle realistyczna, dająca złudzenie „cinematic” (tryb filmowy, który różni się od faktycznej rozgrywki). Na pokazie zaprezentowano piękny krajobraz górski, konia, portowe miasto.
Na razie nie jest znana data premiery gry, ale prawdopodobnie nie nastąpi ona wcześniej niż w 2027 r.