Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką

Polskie studio szykuje fanów do premiery kolejnej odsłony „Wiedźmina” – zaprezentowało właśnie fragment rozrywki. Choć premiera nastąpi najwcześniej w 2027 r., to gracze na świecie już oszaleli na jej punkcie.

Publikacja: 04.06.2025 11:44

Gracze zachwycili się grafiką i samą technologią, która zapewnia najwyższą jakość doznań wizualnych

Gracze zachwycili się grafiką i samą technologią, która zapewnia najwyższą jakość doznań wizualnych

Foto: CD Projekt

Pokazują to najnowsze statystyki z Google Trends. W ciągu ostatnich 24 godzin „Wiedźmin 4” był najczęściej „googlowanym” hasłem w wyszukiwarce w naszym kraju. Internauci szukali gameplay’a, by zobaczyć opublikowany przez CD Projekt Red fragment rozrywki, a także informacji o samej grze.

Czytaj więcej

Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty

Google podaje, że w ciągu doby wyszukiwania skoczyły o ponad 1000 proc. Ale fani rzucili się na zwiastun i informacje o nowej odsłonie kultowego „Wiedźmina” nie tylko w Polsce. Gra znalazła się wśród najbardziej „trendujących” haseł również w USA, gdzie hasło „Witcher 4” znalazło się w top 10 najbardziej rosnących wyszukiwań, ze wzrostem przekraczającym 500 proc.

Co wyróżni „Wiedźmina 4”?

Fragment gry pokazano w czasie konferencji State of Unreal 2025. Uruchomiono ją na PS5. W sieci wrze, bo gracze zachwycili się grafiką i samą technologią, która zapewnia najwyższą jakość doznań wizualnych. Demo „Wiedźmina 4” specjalnie „odpalono” na podstawowej wersji popularnej konsoli Sony, aby „pokazać, jak bardzo można zoptymalizować” tę produkcję. Gra utrzymuje stałe 60 kl./s z włączonym ray tracingiem, grafika niezwykle realistyczna, dająca złudzenie „cinematic” (tryb filmowy, który różni się od faktycznej rozgrywki). Na pokazie zaprezentowano piękny krajobraz górski, konia, portowe miasto.

Na razie nie jest znana data premiery gry, ale prawdopodobnie nie nastąpi ona wcześniej niż w 2027 r.

Ta treść jest częścią płatnego partnerstwa z Google mającego na celu promocję Google Trends

Pokazują to najnowsze statystyki z Google Trends. W ciągu ostatnich 24 godzin „Wiedźmin 4” był najczęściej „googlowanym” hasłem w wyszukiwarce w naszym kraju. Internauci szukali gameplay’a, by zobaczyć opublikowany przez CD Projekt Red fragment rozrywki, a także informacji o samej grze.

Google podaje, że w ciągu doby wyszukiwania skoczyły o ponad 1000 proc. Ale fani rzucili się na zwiastun i informacje o nowej odsłonie kultowego „Wiedźmina” nie tylko w Polsce. Gra znalazła się wśród najbardziej „trendujących” haseł również w USA, gdzie hasło „Witcher 4” znalazło się w top 10 najbardziej rosnących wyszukiwań, ze wzrostem przekraczającym 500 proc.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?