Reklama

Testujemy Oppo Reno 2: na dobrej drodze do celu

Po prawie 7 miesiącach od debiutu w Polsce, marka Oppo wydaje się być bliżej celu, jakim jest zdobycie istotnej pozycji na rynku Europy. Kręta droga prowadziła myśli menedżerów od strategii cenowej i pozycjonowania produktów, aby stworzyć urządzenie pełne rozsądnych kompromisów. W efekcie nowy model – Oppo Reno 2 – to drugie, ale zdecydowanie lepsze otwarcie marki na Starym Kontynencie.

Publikacja: 30.11.2019 08:30

Testujemy Oppo Reno 2: na dobrej drodze do celu

Foto: cyfrowa.rp.pl

Nie pamiętam, aby z którymś z testowanych urządzeń trudno było mi się rozstać do tego stopnia, co w tym wypadku.

Albo bateria, albo waga

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Reklama
Reklama