Testujemy Oppo Reno 2: na dobrej drodze do celu

Po prawie 7 miesiącach od debiutu w Polsce, marka Oppo wydaje się być bliżej celu, jakim jest zdobycie istotnej pozycji na rynku Europy. Kręta droga prowadziła myśli menedżerów od strategii cenowej i pozycjonowania produktów, aby stworzyć urządzenie pełne rozsądnych kompromisów. W efekcie nowy model – Oppo Reno 2 – to drugie, ale zdecydowanie lepsze otwarcie marki na Starym Kontynencie.

Publikacja: 30.11.2019 08:30

Testujemy Oppo Reno 2: na dobrej drodze do celu

Foto: cyfrowa.rp.pl

Nie pamiętam, aby z którymś z testowanych urządzeń trudno było mi się rozstać do tego stopnia, co w tym wypadku.

Albo bateria, albo waga

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem