Testujemy Oppo Reno 2: na dobrej drodze do celu

Po prawie 7 miesiącach od debiutu w Polsce, marka Oppo wydaje się być bliżej celu, jakim jest zdobycie istotnej pozycji na rynku Europy. Kręta droga prowadziła myśli menedżerów od strategii cenowej i pozycjonowania produktów, aby stworzyć urządzenie pełne rozsądnych kompromisów. W efekcie nowy model – Oppo Reno 2 – to drugie, ale zdecydowanie lepsze otwarcie marki na Starym Kontynencie.

Publikacja: 30.11.2019 08:30

Testujemy Oppo Reno 2: na dobrej drodze do celu

Foto: cyfrowa.rp.pl

Nie pamiętam, aby z którymś z testowanych urządzeń trudno było mi się rozstać do tego stopnia, co w tym wypadku.

Albo bateria, albo waga

Pozostało 98% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?