Aktualizacja: 14.05.2025 10:47 Publikacja: 01.03.2019 17:39
Foto: cyfrowa.rp.pl
Aż 94 proc. menadżerów na świecie i 97 proc. w Polsce twierdzi, że tempo wdrażania innowacji w ich firmach w ciągu ostatnich trzech lat wzrosło. Z raportu wynika, że liderzy poszukują obecnie odpowiedzi na pytanie: w jaki sposób wyróżnić się na rynku, na którym wszystkie organizacje posiadają podobne kompetencje cyfrowe.
– Sztuczna inteligencja jest technologią, która będzie najczęściej wykorzystywana w projektach transformacyjnych w najbliższym czasie. Aż 63 proc. firm na świecie i 60 proc. w Polsce zamierza w ciągu najbliższego roku inwestować w rozwiązania oparte na AI – mówi Jacek Borek, dyrektor zarządzający Accenture Technology w Polsce.
Przeanalizowaliśmy jakie hasła Polacy wpisywali do wyszukiwarek internetowych w trakcie trwającej cztery godziny...
W internecie pojawiły się informacje, jakoby Państwowa Komisja Wyborcza ogłosiła nową datę wyborów. To dezinform...
Wybór kardynała Roberta Prevosta na następcę Franciszka wywołał istną lawinę wyszukiwań informacji w sieci o now...
Wybory prezydenckie to w ostatnich dniach jeden z najgorętszych tematów, zarówno w dyskusjach Polaków, jak i w m...
Spółka NSO Group, twórca oprogramowania szpiegującego, po sześciu latach walki w sądzie przegrała proces z właśc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas