Aktualizacja: 11.05.2025 13:18 Publikacja: 01.03.2019 17:39
Foto: cyfrowa.rp.pl
Aż 94 proc. menadżerów na świecie i 97 proc. w Polsce twierdzi, że tempo wdrażania innowacji w ich firmach w ciągu ostatnich trzech lat wzrosło. Z raportu wynika, że liderzy poszukują obecnie odpowiedzi na pytanie: w jaki sposób wyróżnić się na rynku, na którym wszystkie organizacje posiadają podobne kompetencje cyfrowe.
– Sztuczna inteligencja jest technologią, która będzie najczęściej wykorzystywana w projektach transformacyjnych w najbliższym czasie. Aż 63 proc. firm na świecie i 60 proc. w Polsce zamierza w ciągu najbliższego roku inwestować w rozwiązania oparte na AI – mówi Jacek Borek, dyrektor zarządzający Accenture Technology w Polsce.
Wybór kardynała Roberta Prevosta na następcę Franciszka wywołał istną lawinę wyszukiwań informacji w sieci o now...
Wybory prezydenckie to w ostatnich dniach jeden z najgorętszych tematów, zarówno w dyskusjach Polaków, jak i w m...
Spółka NSO Group, twórca oprogramowania szpiegującego, po sześciu latach walki w sądzie przegrała proces z właśc...
Dziś w Watykanie rozpoczyna się konklawe. W najbliższych godzinach lub dniach kardynałowie zdecydują, kto zostan...
Transformacja energetyczna podąża w kierunku rozproszonych źródeł energii, które jako rozwiązania nowe i zaawans...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas