Aktualizacja: 09.05.2025 18:25 Publikacja: 02.12.2019 18:59
W Europie Black Friday najbardziej rozpala Brytyjczyków.
Foto: Bloomberg
Według wstępnych danych platformy Shoper na podstawie wyników sprzedaży z kilkunastu tysięcy sklepów internetowych można już ocenić ostatni Black Friday jako sukces. Sprzedaż na platformie była wyższa o 50 proc. niż w ten sam dzień przed rokiem i o 185 proc. wyższa niż w poprzedni piątek (liczba zamówień wzrosła 158 proc.).
CZYTAJ TAKŻE: Sklepy podnoszą ceny przed promocjami. Oto dowody
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas