Aktualizacja: 25.05.2025 07:56 Publikacja: 09.09.2019 21:30
Take&Go może przyciągnąć klientów łatwością zakupów, ale jest też sporo ryzyk dla inwestora, jak możliwość oszukiwania nowoczesnej technologii
Foto: mat. pras.
Przy pracach nad wcześniejszym projektem związanym z handlem często słyszeliśmy, że czas obsługi klienta wydłuża się coraz bardziej i coraz trudniej jest znaleźć ludzi chętnych do pracy – tak Marcin Dąbrowski, dyrektor generalny i założyciel Surge Cloud, tłumaczy „Rzeczpospolitej”, skąd wzięła się idea przedsięwzięcia. Dodaje, że taki sklep to dobre rozwiązanie na niedziele bez handlu, choć prace nad nim rozpoczęły się jeszcze przed wejściem w życie ustawy.
Na rynek wchodzi polska aplikacja AI wspierająca firmy różnych sektorów gospodarki, jednostki naukowe i instytut...
Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da s...
Do firm i badaczy, którzy pracują nad alternatywą dla drobiu, ryb czy nabiału, płynie coraz więcej pieniędzy. Cz...
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas