tekst powstał we współpracy z firmą VES
Technologie wkraczają w kolejne obszary życia i mamy z nimi do czynienia w coraz to nowych miejscach. Firmowe wydarzenia nie odstają od tego trendu. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić wydarzenie bez odpowiedniej oprawy świetlnej, treści prezentowanych na nośnikach multimedialnych i innych dodatkowych atrakcji.
Ponieważ nawet największe podmioty nie są w stanie zorganizować tego typu wydarzeń własnymi siłami, prężnie rozwija się rynek wyspecjalizowanych w takiej działalności firm.

Jak się wyróżnić
– Rynek techniki eventowej w Polsce jest bardzo rozdrobniony. Obecnie dostęp do nowych technologii dla wszystkich firm jest taki sam lub bardzo zbliżony. Aby wyróżnić się na rynku, należy nie tylko posiadać nowe produkty. Należy poszukiwać zupełnie nowych rozwiązań, kreować nowe pomysły realizacyjne, umiejętnie łączyć technologię z techniką sceniczną – mówi Zbigniew Klonowski, prezes Grupy TRIAS. Jej spółka VES od niemal 20 lat jest kluczowym graczem w tym segmencie rynku.