Aktualizacja: 26.01.2025 00:09 Publikacja: 06.11.2017 20:47
Foto: Bloomberg
E-sport wyszedł z hermetycznej niszy. Dziś to prężnie rosnąca gałąź gospodarki, napędzana m.in. szerokim dostępem do internetu, a także rozwojem mediów społecznościowych. Według DMarket w gry na świecie gra 2,3 mld ludzi, a 335 mln interesuje się e-sportem (z tego 145 mln osób to wierni entuzjaści).
Największe zawody dla profesjonalnych graczy przyciągają do hal, na stadiony i przed ekrany komputerów rzesze widzów. Jak podaje Riot Games, deweloper jednej z najpopularniejszych gier e-sportowych, „League of Legends” („LoL”), np. ubiegłoroczny turniej „LoL” World Championship przyciągnął w ciągu 15 dni aż 43 mln fanów.
Polski start-up Holi Health, uznany za jeden z 10 najbardziej innowacyjnych w obszarze zdrowia i wellness w UE, szykuje mocną ekspansję. Na celowniku są Włochy i Hiszpania.
Suzuki Vitara jest dostępna w odmianach Mild Hybrid i DualJet Hybrid z technologią Strong Hybrid. Tłumaczymy, jakie są różnice między tymi wersjami i którą z nich dla siebie wybrać.
Projekt technologii biometrycznej, która niweluje konieczność posiadania portfela, zyskuje kolejne funkcjonalności.
Polski deeptech wdraża innowacyjną technologię, która ma usprawnić nowoczesną komunikację. Spółka z Lublina zaczęła realizować projekty dla NATO.
Poprzednik grał w hollywoodzkim przeboju, ten lata i jeździ w trudnym terenie. Uniwersalna konstrukcja to projekt start-upu B-Technology. Inne rodzime firmy też mają czym podbić rynek „air mobility”.
Klienci Warty mają możliwość leczenia nowotworów przy użyciu najnowocześniejszych metod na świecie. Ubezpieczenie Leczenie za granicą Plus może pokryć związane z tym koszty nawet do 2 mln euro.
Urządzenie polskiej firmy pozwoli sklonować głos i sprawi, że każdy będzie w stanie mówić własnym głosem w ponad 70 językach. Translator Q1, za którym stoi krakowska spółka, głęboko sięga do rozwiązań AI. Cel? Podbić międzynarodowe rynki.
Poprzez innowacje, elastyczność i zrozumienie potrzeb lokalnych rynków możemy nie tylko sprostać oczekiwaniom konsumentów, ale także inspirować innych do podejmowania działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i efektywności biznesowej
Praca w pełnym bodźców biurze utrudnia koncentrację i zmniejsza produktywność. Rozwiązaniem jest lepsze zarządzanie otoczeniem, które wspiera skupienie i efektywność.
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia było to przełomowe podejście, co szybko potwierdził rynek, podążając za nami – mówi Paweł Nowak, właściciel Domator24.com i marek Diablo Chairs oraz Jan Nowak.
Wdrażając rolnictwo regeneratywne, jesteśmy w stanie zredukować nawet ok. 40 proc. emisji pochodzących obecnie z systemu żywieniowego w Unii Europejskie do 2050 r. – mówi Michał Siwek z BNP Paribas Bank Polska.
Poprzez innowacje, elastyczność i zrozumienie potrzeb lokalnych rynków możemy nie tylko sprostać oczekiwaniom konsumentów, ale także inspirować innych do podejmowania działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i efektywności biznesowej – mówi Rob Clark, dyrektor operacyjny, Epson Europe.
Orlen w wyniku przejęć przeprowadzonych na przestrzeni ostatnich lat znacząco poszerzył portfolio oferowanych usług i produktów. Nowa strategia spółki uwzględnia wszystkie segmenty, w których działa grupa, proponując nową ofertę dla klientów.
Na rok 2025 patrzymy z optymizmem i wchodzimy w niego w pełnej gotowości. Pozostaniemy blisko naszych klientów i konsumentów, by razem przygotować się na zmiany, które czekają nasz rynek. Będziemy dalej rozwijać się w sposób zrównoważony, mając na uwadze dobro naszych pracowników oraz wpływ biznesu na społeczności i środowisko – mówi Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas