Krajowym e-handlem trzęsą mniejsze i polskie firmy

Sprzedaż w internecie to dzisiaj najszybciej rosnący segment rynku handlowego. Co roku pojawia się nawet kilka tysięcy nowych sklepów.

Publikacja: 27.09.2018 15:03

Krajowym e-handlem trzęsą mniejsze i polskie firmy

Foto: cyfrowa.rp.pl

Ponad 50 proc. Polaków robi już internetowe zakupy, których wartość już w tym roku powinna przekroczyć poziom 50 mld zł. Tak ogromna zmiana w podejściu do tej formy kupowania nie byłaby możliwa bez rzeszy sklepów internetowych, które nie tylko dostarczają towar, ale pełnią cenną rolę edukacyjną.

Polacy zakupów internetowych musieli się po prostu nauczyć i bez zaangażowanej w ten proces drugiej strony dzisiaj nie byłoby mowy o tak dynamicznym wzroście.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes Ludzie Startupy
Ukraina „krainą jednorożców”. Mimo wojny innowacyjne firmy odniosły światowy sukces
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Biznes Ludzie Startupy
Voiceboty, cyberobrona czy badanie ryzyka raka. Państwowe giganty pokochały start-upy
Biznes Ludzie Startupy
Wyróżnienia „Rzeczpospolitej Cyfrowej”. Z polskimi innowacjami nie jest tak źle, wskazaliśmy wybitnych
Biznes Ludzie Startupy
Polskie tuzy technologii z imponującym projektem. Rzucają wyzwanie USA
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Biznes Ludzie Startupy
Bot biegłym rewidentem. Księgowa AI prześwietli firmy
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście