Reklama

Carrefour mocniej wchodzi w internet, teraz przez Szopi

Francuski gigant poza własnym e-sklepem dociera już do klientów także dzięki platformie Szopi.pl. Współpraca obu firm to pierwsze tego typu działanie na rynku e-grocery w Polsce.

Publikacja: 14.01.2019 16:39

Carrefour mocniej wchodzi w internet, teraz przez Szopi

Foto: cyfrowa.rp.pl

Szopi.pl to polski serwis zakupowy dający możliwość zlecania przez internet dostawy zakupów spożywczych do domu. W sklepach tej sieci pojawią sie osoby, którym można zlecić skompletowanie swojej listy zakupowej przez internet i dostarczenie produktów do domu.

Na swojej stronie Szopi.pl udostępnia ofertę Carrefour w identycznej formie, jak na stronie internetowej sieci. Produkty są oferowane w tych samych cenach, a klienci mogą korzystać z promocji cenowych, które wprowadza Carrefour.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama