Reklama

Serwisy filmowe sypnęły pieniędzmi na promocję. Kto wydaje najwięcej?

Reklamowe wydatki internetowych platform z wideo są coraz wyższe i coraz częściej trafiają do mediów tradycyjnych.

Publikacja: 05.12.2019 21:48

Serwisy filmowe sypnęły pieniędzmi na promocję. Kto wydaje najwięcej?

Foto: cyfrowa.rp.pl

31 mln zł kosztowały reklamy pięciu dużych internetowych płatnych platform z filmami i serialami (VoD) w polskiej sieci w pierwszym półroczu br. – wynika z szacunków przygotowanych dla „Rzeczpospolitej” przez dom mediowy Starcom.

W 2018 r. te same firmy wydały na reklamę około 56 mln zł. Jeśli więc druga połowa tego roku będzie podobna do pierwszej, wzrost wydatków internetowych graczy na rynku wideo może sięgnąć ok. 9 proc. Jest jednak bardzo prawdopodobne, że – w obliczu rosnącej konkurencji programowej – na promocję wydadzą nawet o kilkanaście procent więcej niż w 2018 r. – uważają analitycy.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polski start-up rewolucjonizuje medycynę. AI wykryje chorobę szybciej niż człowiek
Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama