Reklama
Rozwiń

„Gwiezdne wojny” wchodzą do kin. Będzie rekord?

Rozpoczęta w 1977 r. historia rodu Skywalkerów zmierza do końca, a Disney, posiadający prawa do marki od 2012 r., uruchomił marketingową maszynę na długo przed premierą dziewiątej części cyklu.

Publikacja: 17.12.2019 15:17

Chewbacca pozuje na premierze filmu w Los Angeles

Chewbacca pozuje na premierze filmu w Los Angeles

Foto: AFP

„Skywalker. Odrodzenie” kończy trzecią kinową trylogię z uniwersum „Gwiezdnych wojen”. „Przebudzenie Mocy”, pierwszy film z nowej trylogii, zadebiutował w kinach w 2015 r. i przyniósł ponad 2 mld dol. wpływów, zgarniając niemal ćwierć miliarda w sam weekend otwarcia. Poprzeczka ustawiona jest wysoko. Po poniedziałkowej oficjalnej premierze „Skywalker. Odrodzenie” w Los Angeles film trafi do szerokiej dystrybucji w czwartek.

CZYTAJ TAKŻE: Porsche stworzyło statek kosmiczny dla „Gwiezdnych Wojen”

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły