„Gwiezdne wojny” wchodzą do kin. Będzie rekord?

Rozpoczęta w 1977 r. historia rodu Skywalkerów zmierza do końca, a Disney, posiadający prawa do marki od 2012 r., uruchomił marketingową maszynę na długo przed premierą dziewiątej części cyklu.

Publikacja: 17.12.2019 15:17

Chewbacca pozuje na premierze filmu w Los Angeles

Chewbacca pozuje na premierze filmu w Los Angeles

Foto: AFP

„Skywalker. Odrodzenie” kończy trzecią kinową trylogię z uniwersum „Gwiezdnych wojen”. „Przebudzenie Mocy”, pierwszy film z nowej trylogii, zadebiutował w kinach w 2015 r. i przyniósł ponad 2 mld dol. wpływów, zgarniając niemal ćwierć miliarda w sam weekend otwarcia. Poprzeczka ustawiona jest wysoko. Po poniedziałkowej oficjalnej premierze „Skywalker. Odrodzenie” w Los Angeles film trafi do szerokiej dystrybucji w czwartek.

CZYTAJ TAKŻE: Porsche stworzyło statek kosmiczny dla „Gwiezdnych Wojen”

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem