Rating Captain bierze się za negatywne opinie w sieci

Wrocławski startup zamierza zrewolucjonizować rynek zarządzania opiniami online, wykorzystując do tego sztuczną inteligencję oraz technologię analizy big data.

Publikacja: 10.08.2020 19:14

Twórcy Rating Captain mają sposób na negatywne recenzje online

Twórcy Rating Captain mają sposób na negatywne recenzje online

Foto: mat. pras.

Choć Rating Captain działa dopiero od maja ub.r., to ma już ponad 50 klientów, wśród których znajdują się m.in. Świat Przesyłek czy IdeaShirt. Startup stworzył narzędzie dla sklepów e-commerce i firm internetowych, które pomaga budować pozytywny wizerunek firmy i produktów, zwiększać sprzedaż oraz podnosić jakość procesów w obszarze zarządzania tzw. satysfakcją klientów. Aplikacja – powstała z inicjatywy Mateusza Piwnickiego i Karola Bocheńskiego – poza bezpośrednim wpływem na wizerunek i sprzedaż firm dzięki gromadzonym opiniom pozwala przewidywać zachowania konsumentów oraz mierzyć ich reakcje na oferowane produkty i usługi jeszcze przed podjęciem decyzji o zakupie. W tym celu wrocławska firma sięgnęła po algorytmy sztucznej inteligencji i systemy analityki big data.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem