Rating Captain bierze się za negatywne opinie w sieci

Wrocławski startup zamierza zrewolucjonizować rynek zarządzania opiniami online, wykorzystując do tego sztuczną inteligencję oraz technologię analizy big data.

Publikacja: 10.08.2020 19:14

Twórcy Rating Captain mają sposób na negatywne recenzje online

Twórcy Rating Captain mają sposób na negatywne recenzje online

Foto: mat. pras.

Choć Rating Captain działa dopiero od maja ub.r., to ma już ponad 50 klientów, wśród których znajdują się m.in. Świat Przesyłek czy IdeaShirt. Startup stworzył narzędzie dla sklepów e-commerce i firm internetowych, które pomaga budować pozytywny wizerunek firmy i produktów, zwiększać sprzedaż oraz podnosić jakość procesów w obszarze zarządzania tzw. satysfakcją klientów. Aplikacja – powstała z inicjatywy Mateusza Piwnickiego i Karola Bocheńskiego – poza bezpośrednim wpływem na wizerunek i sprzedaż firm dzięki gromadzonym opiniom pozwala przewidywać zachowania konsumentów oraz mierzyć ich reakcje na oferowane produkty i usługi jeszcze przed podjęciem decyzji o zakupie. W tym celu wrocławska firma sięgnęła po algorytmy sztucznej inteligencji i systemy analityki big data.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Biznes Ludzie Startupy
Polacy rzucają wyzwanie Revolutowi i Instagramowi. Teraz przebojem ma być SocialFi
Biznes Ludzie Startupy
Magiczna kapsułka z Polski rusza w świat. Może być przełomem w leczeniu zwierząt
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Huawei napędza rozwój inteligentnej gospodarki