Rating Captain bierze się za negatywne opinie w sieci

Wrocławski startup zamierza zrewolucjonizować rynek zarządzania opiniami online, wykorzystując do tego sztuczną inteligencję oraz technologię analizy big data.

Publikacja: 10.08.2020 19:14

Twórcy Rating Captain mają sposób na negatywne recenzje online

Twórcy Rating Captain mają sposób na negatywne recenzje online

Foto: mat. pras.

Choć Rating Captain działa dopiero od maja ub.r., to ma już ponad 50 klientów, wśród których znajdują się m.in. Świat Przesyłek czy IdeaShirt. Startup stworzył narzędzie dla sklepów e-commerce i firm internetowych, które pomaga budować pozytywny wizerunek firmy i produktów, zwiększać sprzedaż oraz podnosić jakość procesów w obszarze zarządzania tzw. satysfakcją klientów. Aplikacja – powstała z inicjatywy Mateusza Piwnickiego i Karola Bocheńskiego – poza bezpośrednim wpływem na wizerunek i sprzedaż firm dzięki gromadzonym opiniom pozwala przewidywać zachowania konsumentów oraz mierzyć ich reakcje na oferowane produkty i usługi jeszcze przed podjęciem decyzji o zakupie. W tym celu wrocławska firma sięgnęła po algorytmy sztucznej inteligencji i systemy analityki big data.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes Ludzie Startupy
Karol Nawrocki chce postawić na nowe technologie i start-upy. Będą duże zmiany?
Biznes Ludzie Startupy
Organy na zamówienie. Oni chcą przeprowadzić rewolucję w medycynie
Biznes Ludzie Startupy
Najwięcej wart polski start-up zyskuje następcę. Plany światowej ekspansji
Biznes Ludzie Startupy
Polska aplikacja AI pomoże firmom zdobyć pieniądze z UE
Materiał Promocyjny
Obiekt z apartamentami inwestycyjnymi dla tych, którzy szukają solidnych fundamentów
Biznes Ludzie Startupy
Polacy znaleźli sposób na boty. Potężna niechęć społeczeństwa