Aktualizacja: 10.05.2025 09:39 Publikacja: 10.08.2020 19:14
Twórcy Rating Captain mają sposób na negatywne recenzje online
Foto: mat. pras.
Choć Rating Captain działa dopiero od maja ub.r., to ma już ponad 50 klientów, wśród których znajdują się m.in. Świat Przesyłek czy IdeaShirt. Startup stworzył narzędzie dla sklepów e-commerce i firm internetowych, które pomaga budować pozytywny wizerunek firmy i produktów, zwiększać sprzedaż oraz podnosić jakość procesów w obszarze zarządzania tzw. satysfakcją klientów. Aplikacja – powstała z inicjatywy Mateusza Piwnickiego i Karola Bocheńskiego – poza bezpośrednim wpływem na wizerunek i sprzedaż firm dzięki gromadzonym opiniom pozwala przewidywać zachowania konsumentów oraz mierzyć ich reakcje na oferowane produkty i usługi jeszcze przed podjęciem decyzji o zakupie. W tym celu wrocławska firma sięgnęła po algorytmy sztucznej inteligencji i systemy analityki big data.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas