Założony w 2021 r. start-up w kwietniu ub.r. pozyskał 1 mln zł na rozwój platformy ułatwiającej prowadzenie sprzedaży przez Facebooka i Messengera (cyfrowy asystent pomaga w zarządzaniu zamówieniami i komunikacją z klientem, gdy skrzynkę odbiorczą zalewają tysiące nowych wiadomości), a teraz rusza z nowym produktem skierowanym do przedsiębiorców – aplikacją do wysyłania powiadomień. Firma Filipa Szczepanika i Jakuba Karysia rozpoczyna też ekspansję na rynek zagraniczny.
Czytaj więcej
Drony, roboty, sztuczna inteligencja i nowatorskie oprogramowanie dla biznesu – przyglądamy się pomysłom rodzimych innowatorów na coraz trudniejszym rynku. Wybraliśmy te, o których może być głośno w tym roku.
Nowy projekt nazywa się Notify. Dzięki niemu można wysyłać błyskawicznie powiadomienia do klientów. – Nikt już nie odczytuje maili czy SMS-ów od firm, a wykorzystanie Messengera pozwala przedsiębiorcom na skuteczne dotarcie – tłumaczy Karyś.
Aplikacja o prostym interfejsie ma trafić nie tylko do odbiorców w naszym kraju. Jak podkreśla Szczepanik, niezależnie, czy prowadzisz restaurację i chcesz powiadomić o zmianach w menu, czy jesteś właścicielem sklepu i akurat prowadzisz wyprzedaż, Notify wyśle komunikat jednym kliknięciem. – To idealne rozwiązanie, zwłaszcza gdy twoje zasięgi w mediach społecznościowych nie są duże – przekonuje.