Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.06.2025 11:43 Publikacja: 10.01.2023 00:19
Selmo pomaga sprzedawać podczas streamingu online
Foto: selmo
Założony w 2021 r. start-up w kwietniu ub.r. pozyskał 1 mln zł na rozwój platformy ułatwiającej prowadzenie sprzedaży przez Facebooka i Messengera (cyfrowy asystent pomaga w zarządzaniu zamówieniami i komunikacją z klientem, gdy skrzynkę odbiorczą zalewają tysiące nowych wiadomości), a teraz rusza z nowym produktem skierowanym do przedsiębiorców – aplikacją do wysyłania powiadomień. Firma Filipa Szczepanika i Jakuba Karysia rozpoczyna też ekspansję na rynek zagraniczny.
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas