Założony w 2021 r. start-up w kwietniu ub.r. pozyskał 1 mln zł na rozwój platformy ułatwiającej prowadzenie sprzedaży przez Facebooka i Messengera (cyfrowy asystent pomaga w zarządzaniu zamówieniami i komunikacją z klientem, gdy skrzynkę odbiorczą zalewają tysiące nowych wiadomości), a teraz rusza z nowym produktem skierowanym do przedsiębiorców – aplikacją do wysyłania powiadomień. Firma Filipa Szczepanika i Jakuba Karysia rozpoczyna też ekspansję na rynek zagraniczny.

Czytaj więcej

Polskie start-upy, które warto obserwować w 2023 roku

Nowy projekt nazywa się Notify. Dzięki niemu można wysyłać błyskawicznie powiadomienia do klientów. – Nikt już nie odczytuje maili czy SMS-ów od firm, a wykorzystanie Messengera pozwala przedsiębiorcom na skuteczne dotarcie – tłumaczy Karyś.

Aplikacja o prostym interfejsie ma trafić nie tylko do odbiorców w naszym kraju. Jak podkreśla Szczepanik, niezależnie, czy prowadzisz restaurację i chcesz powiadomić o zmianach w menu, czy jesteś właścicielem sklepu i akurat prowadzisz wyprzedaż, Notify wyśle komunikat jednym kliknięciem. – To idealne rozwiązanie, zwłaszcza gdy twoje zasięgi w mediach społecznościowych nie są duże – przekonuje.