Allegro wchodzi w sprzedaż biletów

Fotorzepa, Jerzy Dudek

Dzięki umowie inwestycyjnej z eBilet Polska przez serwis będzie można kupić wejściówki na najpopularniejsze imprezy.

Allegro zawarło umowę inwestycyjną z eBilet Polska, liderem rynku sprzedaży online biletów w Polsce. Transakcja oczekuje obecnie na akceptację Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Nie podano żadnych szczegółów finansowych przedsięwzięcia. Allegro ma zostać udziałowcem Bilet, choć nie wiadomo jaki procent akcji ma objąć.

Dzięki tej inicjatywie wzbogaci ofertę, zapewniając klientom dostęp do najszerszego katalogu najbardziej popularnych i pożądanych wydarzeń kulturalnych, sportowych, muzycznych i rodzinnych w Polsce.

To np. wejściówki na Open’er, Orange Warsaw Festival, rozrywkę dla całej rodziny np. Cirque du Soleil czy Disney on Ice oraz tysiące innych wydarzeń będą wkrótce dostępne dla klientów Allegro.

– Dla 17 milionów klientów odwiedzających naszą platformę co miesiąc Allegro to wygodne i bezpieczne zakupy, szeroki wybór towarów i usług, najlepsze ceny, wygodne opcje dostawy i prosty interfejs zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i w wersji mobilnej – mówi Francois Nuyts, CEO Allegro. – Dzięki współpracy Allegro i eBilet.pl bilety na tysiące wspaniałych występów, koncertów i innych wydarzeń będą dostępne dla klientów Allegro na wyciągnięcie ręki. Imprezy kulturalne i rozrywkowe są częścią bardzo atrakcyjnego i dynamicznie rozwijającego się rynku w Polsce. Zainteresowanie klientów Allegro takimi wydarzeniami także rośnie. Internetowa sprzedaż biletów na imprezy rozrywkowe w Polsce jest warta ponad 700 milionów złotych i rośnie o około 20 proc. rocznie. Wspólnie z eBilet.pl chcemy zająć istotną pozycję w tej kategorii. – dodaje Francois Nuyts.

– Spodziewamy się znacznego wzrostu sprzedaży dzięki dotarciu z naszą ofertą do klientów Allegro. Dotyczy to nie tylko dużych, ale także mniejszych miast. Z kolei klienci eBilet.pl otrzymają szeroką gamę produktów i usług dostępnych na Allegro, choćby takich jak Allegro Smart! – mówi Marcin Matuszewski, prezes eBilet Polska. – Naszym celem jest zaoferowanie klientom w Polsce jednego miejsca, w którym będą mogli inspirować się i planować czas wolny. Jednocześnie organizatorom wydarzeń i imprez zaproponujemy nowe, ekskluzywne narzędzia, pozwalające dotrzeć do szerokiej publiczności. Dzięki naszej współpracy klienci Allegro i eBilet.pl będą mieli jeszcze lepszy dostęp zarówno do wydarzeń ogólnopolskich, jak i lokalnych – dodaje.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Debata „Rz”. Jak zbudować cyfrową dolinę

Nie jesteśmy w stanie skopiować rozwiązania z Kalifornii, ale powinniśmy tworzyć warunki, które pomogą ...

Koniec najbardziej znanych targów komputerowych na świecie

Spółka Deutsche Messe AG poinformowała, że nie będzie już organizować targów CeBIT w Hanowerze. ...

Brytyjski system do śledzenia koronawirusa ma problemy

Testowany właśnie system monitorowania zakażonych osób w Wielkiej Brytanii ma problemy techniczne. Tymczasem ma ...

Kultowy pasjans Microsoft skończył 30 lat

Microsoft Solitaire, czyli Pasjans, skończył właśnie 30 lat. Koncern postanowił uczcić rocznice powstania popularnej ...

Rządy masowo wyłączają internet. Kto przoduje?

Celowe blokowanie dostępu do sieci to bardzo częsty proceder. Z najnowszych danych firmy Access ...

Ocena ryzyka chemicznego na miarę XXI wieku

Dr Agnieszka Gajewicz-Skrętna z Uniwersytetu Gdańskiego we współpracy z japońskim National Institute for Environmental ...