Allegro wchodzi w sprzedaż biletów

Fotorzepa, Jerzy Dudek

Dzięki umowie inwestycyjnej z eBilet Polska przez serwis będzie można kupić wejściówki na najpopularniejsze imprezy.

Allegro zawarło umowę inwestycyjną z eBilet Polska, liderem rynku sprzedaży online biletów w Polsce. Transakcja oczekuje obecnie na akceptację Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Nie podano żadnych szczegółów finansowych przedsięwzięcia. Allegro ma zostać udziałowcem Bilet, choć nie wiadomo jaki procent akcji ma objąć.

Dzięki tej inicjatywie wzbogaci ofertę, zapewniając klientom dostęp do najszerszego katalogu najbardziej popularnych i pożądanych wydarzeń kulturalnych, sportowych, muzycznych i rodzinnych w Polsce.

To np. wejściówki na Open’er, Orange Warsaw Festival, rozrywkę dla całej rodziny np. Cirque du Soleil czy Disney on Ice oraz tysiące innych wydarzeń będą wkrótce dostępne dla klientów Allegro.

– Dla 17 milionów klientów odwiedzających naszą platformę co miesiąc Allegro to wygodne i bezpieczne zakupy, szeroki wybór towarów i usług, najlepsze ceny, wygodne opcje dostawy i prosty interfejs zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i w wersji mobilnej – mówi Francois Nuyts, CEO Allegro. – Dzięki współpracy Allegro i eBilet.pl bilety na tysiące wspaniałych występów, koncertów i innych wydarzeń będą dostępne dla klientów Allegro na wyciągnięcie ręki. Imprezy kulturalne i rozrywkowe są częścią bardzo atrakcyjnego i dynamicznie rozwijającego się rynku w Polsce. Zainteresowanie klientów Allegro takimi wydarzeniami także rośnie. Internetowa sprzedaż biletów na imprezy rozrywkowe w Polsce jest warta ponad 700 milionów złotych i rośnie o około 20 proc. rocznie. Wspólnie z eBilet.pl chcemy zająć istotną pozycję w tej kategorii. – dodaje Francois Nuyts.

– Spodziewamy się znacznego wzrostu sprzedaży dzięki dotarciu z naszą ofertą do klientów Allegro. Dotyczy to nie tylko dużych, ale także mniejszych miast. Z kolei klienci eBilet.pl otrzymają szeroką gamę produktów i usług dostępnych na Allegro, choćby takich jak Allegro Smart! – mówi Marcin Matuszewski, prezes eBilet Polska. – Naszym celem jest zaoferowanie klientom w Polsce jednego miejsca, w którym będą mogli inspirować się i planować czas wolny. Jednocześnie organizatorom wydarzeń i imprez zaproponujemy nowe, ekskluzywne narzędzia, pozwalające dotrzeć do szerokiej publiczności. Dzięki naszej współpracy klienci Allegro i eBilet.pl będą mieli jeszcze lepszy dostęp zarówno do wydarzeń ogólnopolskich, jak i lokalnych – dodaje.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Tik Tok, czyli jak dotrzeć do nastolatków

Z Tik Toka na całym świecie korzysta ponad 1,5 mld klientów. W Polsce konta ...

Rekordowe wydatki na lobbing Amazona, Apple i Facebooka

Technologiczni giganci wydają miliony na to, by prawo było uchwalane po ich myśli. Trzy ...

Spielberg: Netflix nie zasługuje na Oscary

W Hollywood przybywa głosów, że produkcje streamingowych gigantów nie powinny starać się o głosy ...

Technologia AI zamiast Excelu i kartki papieru

Poznański startup stworzył inteligentny algorytm optymalizujący grafiki pracy w firmach. Karolina Dolaś tematem czasu ...

Właścicielom komercyjnych dronów będzie łatwiej

Mikołaj Wild wiceminister infrastruktury odpowiedzialny za transport lotniczy uważa, że jest realne, aby rząd ...

Gra o Iron Maiden czy Ion Maiden? Będzie proces

Członkowie heavymetalowej formacji, doszukując się podobieństw do swojej marki, pozwali równie legendarne studio 3D ...