Carrefour mocniej wchodzi w internet, teraz przez Szopi

Francuski gigant poza własnym e-sklepem dociera już do klientów także dzięki platformie Szopi.pl. Współpraca obu firm to pierwsze tego typu działanie na rynku e-grocery w Polsce.

Szopi.pl to polski serwis zakupowy dający możliwość zlecania przez internet dostawy zakupów spożywczych do domu. W sklepach tej sieci pojawią sie osoby, którym można zlecić skompletowanie swojej listy zakupowej przez internet i dostarczenie produktów do domu.

Na swojej stronie Szopi.pl udostępnia ofertę Carrefour w identycznej formie, jak na stronie internetowej sieci. Produkty są oferowane w tych samych cenach, a klienci mogą korzystać z promocji cenowych, które wprowadza Carrefour.

CZYTAJ TAKŻE: E-commerce 2019, czyli personalizacja, showroomy i bilety

Podpisana umowa o współpracy Carrefour i Szopi.pl jest pierwszą tego typu w Polsce, ale na świecie model ten jest popularny. – Duże sieci handlowe poszerzają w ten sposób swoją bazę klientów, a platformy zakupowe, takie jak Szopi.pl, mogą zaoferować odbiorcom znacznie bogatszą ofertę towarów – mówi Irena Kaczor, współtwórca Szopi.pl. – Do tej pory Szopi.pl dostarczyło zakupy już ponad 70 tys. razy. Wypracowujemy 7 mln zł obrotu rocznie, zwiększając go średnio o 10 proc. miesięcznie, co świadczy o rosnącej popularności oferowanego przez nas rozwiązania – dodaje.

Obecnie umowa pomiędzy Carrefour i Szopi.pl dotyczy Warszawy, ale planowane jest jej szybkie rozszerzenie o kolejne lokalizacje. Szopi.pl oferuje swoje usługi również w Krakowie i Wrocławiu, przymierza się jednak do dalszej ekspansji.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Walka na innowacje w branży finansowej

Ubezpieczyciele wciąż gonią banki pod względem cyfryzacji usług. Banki działające w Polsce już od kilku ...

Zamów przez internet jajka, zjedz i zapłać za trzy tygodnie

Serwis zakupowy Szopi.pl pierwszy w Polsce oferuje klientom w internecie zakupy spożywcze z opóźnioną ...

Coraz ostrzejsza walka z cyberprzestępcami

MATERIAŁ PARTNERA Powszechna cyfryzacja generuje coraz większą ilość cyberataków – ostrzegają eksperci. Odpowiedzią na ...

Facebook budzi coraz większe kontrowersje

Wycieki danych, fałszywe konta, dezinformacje i mowa nienawiści – to miała być przeszłość. Internetowy ...

Problem Pendolina nie powinien się powtórzyć

Będzie stopniowo przybywać wagonów z wewnętrzną siecią dostępu do internetu dla pasażerów. Szybkie pociągi ...

Reklama Spotify była zbyt straszna, by można ją emitować

Spotify chciało się wczuć w halloweenowy klimat. Poszło aż za dobrze. Serwis streamingowy Spotify ...