Carrefour mocniej wchodzi w internet, teraz przez Szopi

Francuski gigant poza własnym e-sklepem dociera już do klientów także dzięki platformie Szopi.pl. Współpraca obu firm to pierwsze tego typu działanie na rynku e-grocery w Polsce.

Szopi.pl to polski serwis zakupowy dający możliwość zlecania przez internet dostawy zakupów spożywczych do domu. W sklepach tej sieci pojawią sie osoby, którym można zlecić skompletowanie swojej listy zakupowej przez internet i dostarczenie produktów do domu.

Na swojej stronie Szopi.pl udostępnia ofertę Carrefour w identycznej formie, jak na stronie internetowej sieci. Produkty są oferowane w tych samych cenach, a klienci mogą korzystać z promocji cenowych, które wprowadza Carrefour.

CZYTAJ TAKŻE: E-commerce 2019, czyli personalizacja, showroomy i bilety

Podpisana umowa o współpracy Carrefour i Szopi.pl jest pierwszą tego typu w Polsce, ale na świecie model ten jest popularny. – Duże sieci handlowe poszerzają w ten sposób swoją bazę klientów, a platformy zakupowe, takie jak Szopi.pl, mogą zaoferować odbiorcom znacznie bogatszą ofertę towarów – mówi Irena Kaczor, współtwórca Szopi.pl. – Do tej pory Szopi.pl dostarczyło zakupy już ponad 70 tys. razy. Wypracowujemy 7 mln zł obrotu rocznie, zwiększając go średnio o 10 proc. miesięcznie, co świadczy o rosnącej popularności oferowanego przez nas rozwiązania – dodaje.

Obecnie umowa pomiędzy Carrefour i Szopi.pl dotyczy Warszawy, ale planowane jest jej szybkie rozszerzenie o kolejne lokalizacje. Szopi.pl oferuje swoje usługi również w Krakowie i Wrocławiu, przymierza się jednak do dalszej ekspansji.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Wiceprezes CD Projektu: Pracujemy nad kolejną dużą produkcją

Nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Wręcz przeciwnie, dopiero zaczęliśmy naszą kampanię związaną z „Cyberpunkiem” ...

Rosjanin szmuglował instrukcje do F-16. Tłumaczenie zwala z nóg

Rosjanin Oleg Tiszczenko więziony jest w hrabstwie Weber w stanie Utah. Amerykańskie władze oskarżają ...

Kolejna ofiara Fortnite’a. Ogromne zwolnienia pracowników

Jeden z największych producentów gier wideo, Blizzard, ogłosił plany zwolnienia 8 proc. pracowników spośród ...

Cyberprzestępcy sięgają po sztuczną inteligencję

Chmura, media społecznościowe oraz domowe urządzenia działające online to główne cele hakerów w 2019 ...

Fintechy niczym skrzynka szampana

Ciągła zmiana i współpraca startupów z korporacjami to w sektorze finansowym napęd nowej ery. ...

E-kasyna podbijają sieć. Polacy wydają tu astronomiczne sumy

Już 11 proc. globalnego ruchu w internecie stanowi hazard. Polacy też coraz chętniej grają ...