Szopi.pl to polski serwis zakupowy dający możliwość zlecania przez internet dostawy zakupów spożywczych do domu. W sklepach tej sieci pojawią sie osoby, którym można zlecić skompletowanie swojej listy zakupowej przez internet i dostarczenie produktów do domu.

Na swojej stronie Szopi.pl udostępnia ofertę Carrefour w identycznej formie, jak na stronie internetowej sieci. Produkty są oferowane w tych samych cenach, a klienci mogą korzystać z promocji cenowych, które wprowadza Carrefour.

CZYTAJ TAKŻE: E-commerce 2019, czyli personalizacja, showroomy i bilety

Podpisana umowa o współpracy Carrefour i Szopi.pl jest pierwszą tego typu w Polsce, ale na świecie model ten jest popularny. – Duże sieci handlowe poszerzają w ten sposób swoją bazę klientów, a platformy zakupowe, takie jak Szopi.pl, mogą zaoferować odbiorcom znacznie bogatszą ofertę towarów – mówi Irena Kaczor, współtwórca Szopi.pl. – Do tej pory Szopi.pl dostarczyło zakupy już ponad 70 tys. razy. Wypracowujemy 7 mln zł obrotu rocznie, zwiększając go średnio o 10 proc. miesięcznie, co świadczy o rosnącej popularności oferowanego przez nas rozwiązania – dodaje.

Obecnie umowa pomiędzy Carrefour i Szopi.pl dotyczy Warszawy, ale planowane jest jej szybkie rozszerzenie o kolejne lokalizacje. Szopi.pl oferuje swoje usługi również w Krakowie i Wrocławiu, przymierza się jednak do dalszej ekspansji.