Reklama
Rozwiń

Polacy ubrani online

Online kupuje już 11 mln Polaków w wieku do 64 lat, ale w tej grupie 15 mln nadal się na to zdecydowało. To pokazuje, jak ogromny potencjał tkwi nadal w internetowych zakupach.

Publikacja: 05.06.2019 18:27

Polacy ubrani online

Foto: cyfrowa.rp.pl

Polacy w sieci wydają 50 mld zł, z czego – jak podaje firma GfK Polonia – w sklepach ponad 39 mld zł. Rynek w ostatnich latach rośnie w tempie dwucyfrowym, głównie dzięki rosnącym zakupom osób już przekonanych do tej formy zawierania transakcji. Grupa opornych jest jednak wciąż bardzo duża.

– Obecnie prawie 11 mln polskich konsumentów w wieku powyżej 15 lat dokonuje zakupów w internecie. Najliczniejszą grupę wiekową kupujących online, bo aż 60 proc., stanowią osoby do 34 lat – mówi Agnieszka Sora, dyrektor zarządzająca w GfK Polonia. – Dla prawie 50 proc. konsumentów na świecie smartfon lub tablet, czyli urządzenia mobilne, stają się najważniejszym narzędziem przy podejmowaniu decyzji zakupowych – dodaje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama