Cyfrowy makijaż przed e-zakupem

Aplikacje, które pozwalają cyfrowo wypróbować makijaż, nie są niczym nowym, ale L’Oréal ma nową wizję.

Aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców, integruje ModiFace, zasilaną przez sztuczną inteligencję (AI) platformę rozszerzonej rzeczywistości (AR), którą przejął w ub.r., z katalogiem produktów Amazon.

CZYTAJ TAKŻE: Wirtualna przymierzalnia nadzieją e-sklepów

Klienci giganta e-commerce już mogą – przy wykorzystaniu kamery w smartfonie – przed zakupem testować online różne odcienie szminek czy cieni do oczu „na żywo”. Wdrożenie następuje rok po tym, jak L’Oréal połączył siły z Facebookiem (oferuje użytkownikom sieci społecznościowej testowanie wirtualnych próbek makijażu za pośrednictwem aplikacji Facebook).

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Polskie gwiazdy znalazły zaskakujący sposób na zdobywanie pieniędzy

Już nie tylko amerykańskie czy światowe gwiazdy muzyki, sportu i filmu wspierają różnego rodzaju ...

Zhakują mózg dla okupu

W nieodległej przyszłości cyberprzestępcy będą mogli wykorzystywać implanty pamięci do szpiegowania, kradzieży oraz zmieniania ...

Twórca bitcoina wreszcie zdemaskowany?

Ekscentryczny milioner John McAfee, jeden z pionierów branży cyberbezpieczeństwa, twierdzi, że wie, kim jest ...

Bruksela i Londyn mają dość praktyk Apple. Imponująca lista

Unia Europejska zarzuca gigantowi z Cupertino ograniczanie usług strumieniowania muzyki innych niż swoje. A ...

Fala fałszywych recenzji zalewa Facebooka

Portal nie jest w stanie w pełni poradzić sobie z fake recenzjami produktów na ...