Cyfrowy makijaż przed e-zakupem

Aplikacje, które pozwalają cyfrowo wypróbować makijaż, nie są niczym nowym, ale L’Oréal ma nową wizję.

Aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców, integruje ModiFace, zasilaną przez sztuczną inteligencję (AI) platformę rozszerzonej rzeczywistości (AR), którą przejął w ub.r., z katalogiem produktów Amazon.

CZYTAJ TAKŻE: Wirtualna przymierzalnia nadzieją e-sklepów

Klienci giganta e-commerce już mogą – przy wykorzystaniu kamery w smartfonie – przed zakupem testować online różne odcienie szminek czy cieni do oczu „na żywo”. Wdrożenie następuje rok po tym, jak L’Oréal połączył siły z Facebookiem (oferuje użytkownikom sieci społecznościowej testowanie wirtualnych próbek makijażu za pośrednictwem aplikacji Facebook).

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Rosyjski dron będzie ział ogniem jak smok

Rosyjskie Ministerstwo Obrony poinformowało, że nie pozostanie obojętne wobec ataków ISIS na ich bazę ...

Największy debiut giełdowy opóźniony przez protesty w Hongkongu

Alibaba, chiński gigant internetowy, do którego należy m.in. serwis zakupowy AliExpress, podjął decyzję o ...

Eksperci o przyszłości internetu i cyfryzacji. Zobacz film

Etyka Internetu, sztuczna inteligencja, edukacja w sieci, gospodarka cyfrowa, cyberbezpieczeństwo i transformacja cyfrowa – ...

Polskie firmy ruszyły z inteligentną automatyzacją

Dotychczas 49 proc. dużych firm w Polsce i 58 proc. na świecie rozpoczęło wdrażanie ...

Amerykanie znów chcą dobrać się do skóry chińskiemu ZTE

Grupa amerykańskich senatorów złożyła projekt ustawy mogącej doprowadzić do nałożenia nowych restrykcji na chiński ...

Nowe technologie przyciągają freelancerów

W USA już ponad jedna trzecia pracowników to niezależni freelancerzy i kontraktorzy. W Polsce ...