Cyfrowy makijaż przed e-zakupem

Aplikacje, które pozwalają cyfrowo wypróbować makijaż, nie są niczym nowym, ale L’Oréal ma nową wizję.

Aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców, integruje ModiFace, zasilaną przez sztuczną inteligencję (AI) platformę rozszerzonej rzeczywistości (AR), którą przejął w ub.r., z katalogiem produktów Amazon.

CZYTAJ TAKŻE: Wirtualna przymierzalnia nadzieją e-sklepów

Klienci giganta e-commerce już mogą – przy wykorzystaniu kamery w smartfonie – przed zakupem testować online różne odcienie szminek czy cieni do oczu „na żywo”. Wdrożenie następuje rok po tym, jak L’Oréal połączył siły z Facebookiem (oferuje użytkownikom sieci społecznościowej testowanie wirtualnych próbek makijażu za pośrednictwem aplikacji Facebook).

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Sztuczna inteligencja wybierze Ci burgera w McDonald`s

Najbardziej znana sieć restauracji fast food ma być jak Amazon. Właśnie ogłosiła największą transakcję ...

Polskie domy nie są smart. Co warto zainstalować?

Tylko 3,9 proc. klientów spróbowało podłączyć do internetu sprzęt AGD, termostat czy system bezpieczeństwa. ...

Netflix: będzie drugi sezon Wiedźmina

Netflix poinformował jeszcze przed premierą pierwszego sezonu, że powstanie kolejny sezon Wiedźmina, najnowszego serialu ...

Mobilny Mario najwcześniej latem

Nintendo od dawna podgrzewa atmosferę wokół kultowej gry „Super Mario”, jednak choć rynkowy debiut ...

Brexit: Skrajna prawica atakuje na Twitterze

Analiza 24 milionów tweetów na temat brexitu wykazała próby ingerowania w debatę ze strony ...