Cyfrowy makijaż przed e-zakupem

Aplikacje, które pozwalają cyfrowo wypróbować makijaż, nie są niczym nowym, ale L’Oréal ma nową wizję.

Aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców, integruje ModiFace, zasilaną przez sztuczną inteligencję (AI) platformę rozszerzonej rzeczywistości (AR), którą przejął w ub.r., z katalogiem produktów Amazon.

CZYTAJ TAKŻE: Wirtualna przymierzalnia nadzieją e-sklepów

Klienci giganta e-commerce już mogą – przy wykorzystaniu kamery w smartfonie – przed zakupem testować online różne odcienie szminek czy cieni do oczu „na żywo”. Wdrożenie następuje rok po tym, jak L’Oréal połączył siły z Facebookiem (oferuje użytkownikom sieci społecznościowej testowanie wirtualnych próbek makijażu za pośrednictwem aplikacji Facebook).

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Australijscy parlamentarzyści i partie ofiarą cyberataku

Premier Australii Scott Morrison poinformował, że parlament i główne partie polityczne kraju były celem ...

Rekruter-robot wybierze pracownika. Jak go zainteresować?

Sztuczna inteligencja skraca czas szukania pracy, ale trudno jej pokazać swoją osobowość. Na szczęście ...

Posłowie chcą, by służby się przyjrzały, jak politycy korzystają z komunikatorów

Koordynator służb specjalnych powinien przygotować wytyczne dotyczące takich aplikacji – uważają posłowie PO Joanna ...

Krajowa platforma Shoper ma dużego inwestora

Platforma dla sklepów internetowych pozyskała kapitał z funduszu zarządzanego przez Value4Capital. Właścicielem marki Shoper ...

Saudyjczycy zhakowali smartfon szefa Amazona

Za materiałami, które miały skompromitować Jeffa Bezosa, mogą stać Saudyjczycy. Tak twierdzi światowej sławy ...

Apple odsłonił karty. Idą duże zmiany

Gigant zarządzany przez Tima Cooka na WWDC 2019, corocznej konferencji dla deweloperów, ogłosił, czym ...