Cyfrowy makijaż przed e-zakupem

Aplikacje, które pozwalają cyfrowo wypróbować makijaż, nie są niczym nowym, ale L’Oréal ma nową wizję.

Aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców, integruje ModiFace, zasilaną przez sztuczną inteligencję (AI) platformę rozszerzonej rzeczywistości (AR), którą przejął w ub.r., z katalogiem produktów Amazon.

CZYTAJ TAKŻE: Wirtualna przymierzalnia nadzieją e-sklepów

Klienci giganta e-commerce już mogą – przy wykorzystaniu kamery w smartfonie – przed zakupem testować online różne odcienie szminek czy cieni do oczu „na żywo”. Wdrożenie następuje rok po tym, jak L’Oréal połączył siły z Facebookiem (oferuje użytkownikom sieci społecznościowej testowanie wirtualnych próbek makijażu za pośrednictwem aplikacji Facebook).

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Producenci gier na GPW są 10 razy więcej warci niż polski rynek

Łączna wartość gier sprzedawanych w Polsce jest relatywnie mała, lecz mocno rośnie. Jeszcze szybciej ...

Kultowa marka Verbatim zmienia właściciela

Chyba każdy, kto miał do czynienia z komputerami w latach 90., pamięta dyskietki, czy ...

Po Chinach nadchodzi czas e-zakupów w Turcji

Poprzez porównywarkę Ceneo.pl będziemy mogli kupować nad Bosforem – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. Na początek ...

Miliard na posiłki zamawiane online

Wydatki Polaków na internetowe zamawianie posiłków z dowozem do domu rosną nawet w tempie ...

YouTube rozpoczął walkę z pedofilami

Serwis masowo wyłącza opcje komentowania. Reaguje w ten sposób na oskarżenia, iż nic nie ...

Twórcy polskiego Groupona i Travelista wydepilują za miliony

Tomasz Kucharski oraz Paweł Tymczyna ruszyli z nowym biznesem – największą w Polsce siecią ...