Reklama

Cyfrowy makijaż przed e-zakupem

Aplikacje, które pozwalają cyfrowo wypróbować makijaż, nie są niczym nowym, ale L’Oréal ma nową wizję.

Publikacja: 16.06.2019 01:09

Cyfrowy makijaż przed e-zakupem

Foto: cyfrowa.rp.pl

Aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców, integruje ModiFace, zasilaną przez sztuczną inteligencję (AI) platformę rozszerzonej rzeczywistości (AR), którą przejął w ub.r., z katalogiem produktów Amazon.

CZYTAJ TAKŻE: Wirtualna przymierzalnia nadzieją e-sklepów

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polacy pracują nad projektem AE-001. To ma być rewolucja w leczeniu alergii
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Seeds for the Future: pięcioro studentów z Polski w technologicznym sercu Chin
Reklama
Reklama