Reklama
Rozwiń

Internet wielką szansą dla polskich eksporterów

Obecnie online odpowiada za ok. 30 mld zł polskiego eksportu. Za kilka lat ta kwota może wzrosnąć nawet kilkakrotnie, ale firmom trzeba w tym pomóc.

Publikacja: 23.09.2019 21:29

Centrum logistyczne Alibaby. Wiele polskich firm sprzedaje za granicę poprzez platformę chińskiego g

Centrum logistyczne Alibaby. Wiele polskich firm sprzedaje za granicę poprzez platformę chińskiego giganta

Foto: Bloomberg

Polski handel internetowy rozwija się błyskawicznie, ale wciąż rodzimi sprzedawcy stawiają głównie na szukanie klientów w kraju. Z raportu PwC dla Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, do którego dotarła „Rzeczpospolita”, wynika, że tylko ok. 4 proc. polskich firm prowadzi sprzedaż internetową do innych krajów, przy średniej unijnej 7 proc.

CZYTAJ TAKŻE: Jadwiga Emilewicz: Polski eksport cyfrowy jest zbyt mały

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama