Allegro wycofuje się z podwyżek. Są też ulgi dla sprzedawców

mat. pras.

Platforma najpierw wprowadziła darmową dostawę dla wszystkich w ramach programu Smart, teraz ogłasza też program osłonowy dla firm.

Allegro uruchamia dla nich wsparcie w wysokości 16 mln zł, który pomoże przetrwać trudniejszy czas. Celem jest wsparcie zarówno obecnych sprzedawców, jak i nowych firm dotkniętych ograniczeniami sprzedaży w związku z koronawirusem, chcących rozpocząć sprzedaż online przy zerowych kosztach prowizji.

CZYTAJ TAKŻE: Allegro rezygnuje z kosztów dostawy

– W obecnej, niespotykanej dotąd sytuacji, firmy internetowe stały się niezbędne w zapewnianiu Polakom dostępu do produktów i usług potrzebnych w życiu codziennym. Jesteśmy najpopularniejszym miejscem internetowych zakupów w Polsce, to dla nas wielka odpowiedzialność i dlatego będziemy współpracować z polskimi firmami, aby zapewnić konsumentom szeroki dostęp do codziennych produktów – mówi Francois Nuyts, prezes Allegro. – Będziemy nadal inwestować w programy i rozwiązania, które mogą mieć najbardziej pozytywny wpływ na życie Polaków i na polską gospodarkę – dodaje Nuyts.

W ubiegłym tygodniu firma ogłosiła warty 21 mln zł program, dzięki któremu każdy Polak całkiem za darmo i bez dodatkowych warunków może przez miesiąc korzystać z bezpłatnych dostaw w ramach Allegro Smart!.

Program skierowany do firm rusza 1 kwietnia i ma pomóc obecnym sprzedawcom utrzymać biznes i lepiej zarządzać przepływem gotówki, a nowym firmom, szukającym nowych kanałów online, obniżyć koszty rozpoczęcia sprzedaży.

CZYTAJ TAKŻE: Wirus to okazja dla oszustów i szaleńców. Amulety i mikstury

W ramach pakietu Allegro wydłuża termin płatności dla małych firm z 14 do 60 dni oraz wprowadza 3 miesiące bez płacenia prowizji dla nowych polskich sprzedawców niezależnie od skali działalności. To również łatwy dostęp do pożyczki z cashbbackiem do 4,5 tys. zł dla sprzedawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Firma wstrzymuje wcześniej ogłoszone podwyżki opłat, dzięki czemu sprzedawcy oszczędzą 8,5 mln zł.

Firma zapowiedziała też, że wycofuje się z zapowiedzianych wcześniej podwyżek opłat i prowizji dla sprzedawców.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

E-giganci telewizji szybko rosną poza USA

Netflix i Prime Video Amazonu poprawiają wyniki dzięki ekspansji na nowe rynki. Do 15,79 ...

Huuuge wart 4 mld zł. Rozczarowujący debiut producenta gier

Na otwarciu notowań kurs debiutującego na GPW studia wyniósł 50 zł, czyli był równy ...

Allegro z opłatą za płacenie gotówką. Ryzykowny krok giganta

Zmiany w regulaminie nie wszystkim się spodobają. Moment na ich wprowadzenie też nie jest ...

Fatalne lato w Hollywood. Król jest jeden

Producenci filmowi z Hollywood nie mają za sobą dobrego lata, ponieważ przychody z kin ...

Pies-robot już w sprzedaży, wkrótce skaczący człowiek-robot

Niesamowity pies-robot, skonstruowany przez zespół Boston Dynamics trafił do sprzedaży. Model o nazwie Spot ...

„100 innowacji stulecia”. Peryskop, który zmienił wojnę czołgową

Z wynalazku majora Rudolfa Gundlacha jako pierwsza skorzystała polska broń pancerna. Później zaczęto go ...