Reklama
Rozwiń
Reklama

Gigantyczne kolejki w Amazonie. Koncern zmieni sposób obsługi klientów

Amazon poszukuje pracowników. Koncern zapowiedział zatrudnienie aż 75 tys. nowych dostawców i pracowników Amazon Fresh oraz Whole Foods Market. Firma nie nadąża z dostawami.

Publikacja: 16.04.2020 10:21

Gigantyczne kolejki w Amazonie. Koncern zmieni sposób obsługi klientów

Foto: Bloomberg

Nowi klienci Amazon Fresh oraz Whole Foods Market muszą czekać w kolejkach, Amazon nie jest w stanie na bieżąco obsłużyć wszystkich zamówień, które rosną lawinowo. Odkąd Amerykanie przestraszeni pandemią koronawirusa zaczęli zamawiać online wszystko, także jedzenie, Amazon zaczął zwiększać zatrudnienie. Koncern zapewnia, że co tydzień zatrudnia nowe osoby, by sprostać oczekiwaniom klientów. Mimo to kolejki zamówień wciąż rosną.

CZYTAJ TAKŻE: Najbogatszy człowiek jeszcze bogatszy. Dzięki koronawirusowi

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polak znów triumfuje w konkursie Dysona. Jego wynalazek ratuje rzeki
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes Ludzie Startupy
Polska AI pomoże naprawić zęby. Rewolucja w stomatologii?
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Reklama
Reklama